Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foto og lydstudie i Århus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har nogle kvadratmeter til overs i Århus, og jeg har diverse udstyr som tilsammen kunne udgøre et semi-proff hhv. foto studie og ditto lyd/podcast studie, det kunne bruges til diverse indtaling, til at lave podcasts, til at fotografere både varer og personer. Jeg forestiller mig at man kunne lave langtidsaftaler med folk der arbejder som fotografer rundt om i landet, de kunne for et fast beløb få adgang, med eget aflåseligt skab og mulighed for at booke lokalet online ... og lidt det samme med podcast studiet, men det ville selvfølgelig også give mening at leje det ud til one-timers.

Men jeg tror jeg har brug for både faste-brugere og one-timers for at det skal kunne løbe rundt, der skal for det første indrettes og så skal der nok regnes med noget slid på både møbler og udstyr, og derudover skal internet og husleje jo betales.

Jeg ville selvfølgelig indrette det hyggeligt, og sørge for optimale forhold for selvstændige og iværksættere. Derfor havde jeg også tænkt mig at gøre det så biligt som muligt, f.eks.:

1: Fast bruger af fotostudie inkl. eget aflåst skab, 1000kr/mdr
2: Fast bruger af podcast studie, inkl. 1/2 fast ugedag (f.eks. Onsdag fra 14.00 - 24.00), 500kr/mdr
3: Enkeltstående leje af ét af ovenstående 125kr/t, min. 4 timer.

Tror i det ville fungere? Nogen herindefra der kunne være interesseret i sådan en service?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel 

Det lyder da som et godt koncept.

Her i København - (Valby) har jeg http://coSounds, som jeg lejer ud til speak, podcast, lydbogsindtaling, lydkursus, webinars, osv. Dine priser er lidt højere end mine. 

Vil du selv lave lyd eller video, så få hjælp på http://podconsult.dk/butik

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:07

Karin Høgh:

Hej Mikkel 

Det lyder da som et godt koncept.

Her i København - (Valby) har jeg http://coSounds, som jeg lejer ud til speak, podcast, lydbogsindtaling, lydkursus, webinars, osv. Dine priser er lidt højere end mine. 

Jammen hvis dine priser matcher det folk vil betale må vi jo skrue ned for priserne, det var sådan set også bare ment som et oplæg ... jeg skal jo bruge det selv, så det andet er udelukkende for at forsøge at fordele udgifterne lidt :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:30

Kan ikke se dine priser derinde?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:44

Nu begynder der at ske noget ... Vi har simpelthen bygger os et Fotostudie i Århus, vi har haft en del interesse allerede men vi mangler stadig et par fotografer for at være hel fuldtallige og nå break-even :-)

Jeg tænker dels det kan bruges af fotografer fra Sjælland, der har lyst til at udvide deres operating-radius ved også at have en officiel adresse og et studie i Århus, men så sandelig også (semi)professionelle og studerende fra lokalområdet der har brug for et studie en gang imellem :-)

Nogen for dig? Så smid en mail på mikkel@mikjaer.com el. 41 28 28 08 og aftal tid for en fremvisning.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:00

Priserne er forresten landet på 1250kr/mdr incl. moms og 3x det beløb i depositum :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:09

¨

Studiet er vokset voldsomt meget siden vi startede ... vi har fået indrettet med 4-flashes, med softboxe, striplights og octoboxe - de to sidste med grids ... og det sidste nye ... parketgulv ! :D

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)