Hejsa Jeg har nogle kvadratmeter til overs i Århus, og jeg har diverse udstyr som tilsammen kunne udgøre et semi-proff hhv. foto studie og ditto lyd/podcast studie, det kunne bruges til diverse indtaling, til at lave podcasts, til at fotografere både varer og personer. Jeg forestiller mig at man kunne lave langtidsaftaler med folk der arbejder som fotografer rundt om i landet, de kunne for et fast beløb få adgang, med eget aflåseligt skab og mulighed for at booke lokalet online ... og lidt det samme med podcast studiet, men det ville selvfølgelig også give mening at leje det ud til one-timers. Men jeg tror jeg har brug for både faste-brugere og one-timers for at det skal kunne løbe rundt, der skal for det første indrettes og så skal der nok regnes med noget slid på både møbler og udstyr, og derudover skal internet og husleje jo betales. Jeg ville selvfølgelig indrette det hyggeligt, og sørge for optimale forhold for selvstændige og iværksættere. Derfor havde jeg også tænkt mig at gøre det så biligt som muligt, f.eks.: 1: Fast bruger af fotostudie inkl. eget aflåst skab, 1000kr/mdr Tror i det ville fungere? Nogen herindefra der kunne være interesseret i sådan en service? |
Hej Mikkel
Det lyder da som et godt koncept.
Her i København - (Valby) har jeg http://coSounds, som jeg lejer ud til speak, podcast, lydbogsindtaling, lydkursus, webinars, osv. Dine priser er lidt højere end mine.