Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress Udvikling Firma - Hvad skal det hedde?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

René Sejling:

Der kommer ikke noget der slår WordPress :)

Brug det rigtige værktøj til opgaven og forsøg ikke at tilpasse opgaven til dit ynglingsværktøj.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 21:49

Hvad - så du siger at jeg ikke kan slå skruen i væggen med min hammer? ;-)

WordPress har med version 3 heldigvis taget et gevaldigt skridt i den rigtige retning mod at være et fuldblods CMS, men jeg tror ingen af os herinde forsøger at bruge WordPress til ALLE hjemmeside. Og heldigvis, så ville der ikke være konkurrenter til at holde udviklingen i gang :-)

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 21:58

Alt kan efterhånden laves i WordPress, og godt, og ikke mindst brugervenligt. Webshops er der også gode plugins til nu med WooCommerce, men holder mig som regel her til Magento.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:59
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 05:51

Der er systemer der slår WordPress på nogle områder og WordPress bør ikke bruges til alt :-)

Man skal bruge det CMS eller den teknik der passer til opgaven, man skal ikke bare tilpasse WordPress til alle opgaver.

Jeg er selv tilhænger af WordPress, og vi laver stort set ikke andet end WordPress og SEO, men det betyder jo ikke man skal tage farvede briller på og mene WordPress er optimalt til alt :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:28

Thomas Frost:

Der er systemer der slår WordPress på nogle områder og WordPress bør ikke bruges til alt :-)

Man skal bruge det CMS eller den teknik der passer til opgaven, man skal ikke bare tilpasse WordPress til alle opgaver.

Jeg er selv tilhænger af WordPress, og vi laver stort set ikke andet end WordPress og SEO, men det betyder jo ikke man skal tage farvede briller på og mene WordPress er optimalt til alt :-)

I am also planing to learn R-O-R later (ruby on rails)

but holding off as I have to learn PHP

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Frost:

En sandhed, som i øvrigt gælder for alle værktøjer.
Brug det værktøj, der løser opgaven optimalt.

Og husk:
En skrue, der er sømmet i, holder bedre end et søm, der er skruet i. Cool

Hans.

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 00:44

I min optik er wordpress godt til det, som det er skabt til - blogs og pages. Alt herudover ville jeg kigge efter andre CMS'er til. Mange af de ting man slår op som fordele ved wordpress er i ligeså høj grad en ulempe. 

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:04

Viktor Poulsen:

I min optik er wordpress godt til det, som det er skabt til - blogs og pages. Alt herudover ville jeg kigge efter andre CMS'er til. Mange af de ting man slår op som fordele ved wordpress er i ligeså høj grad en ulempe. 

Du har sikkert ret, jeg er dog ikke helt sikker på hvad du mener, kan du komme med nogle eksempler?.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 07:42

Godt spørgsmål Thomas. Det vil jeg også gerne have. Og hvad ville du vælge som alternativ?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)