Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsordningen - investering af opsparet overskud (ETF)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere

Jeg står med et temmelig stort opsparet overskud i en enkeltmandsvirksomhed, hvoraf der er betalt 25% a conto skat.

For - i det mindste - at holde inflationen i skak, så ønsker jeg at investere pengene, og har oprettet et depot hos Nordnet, der både udbyder handler med obligationer, danske investeringsforeninger og ETF'ere.

Jeg søger en form for oversigt over hvilke ETF'ere der pt er godkendte til investering gennem virksomhedsordningen. De har jo generelt meget lavere løbende omkostninger end bankernes investeringsforeninger .

Hvis ikke der er nogen der har en oversigt, er der så nogle overskuelige retningslinier man kan følge?

Fx er der nogle iShares ETF'ere som denne http://dk.ishares.com/da/rc/produkter/IEAG der er interessante for mig. Denne har obligationer, men er udloddende. Diskvalificeres den på grund af udlodningen?

På forhånd tak!

Mvh

Søren

Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der ikke er nogen der lige har nogen råd, er der så en revisor eller anden kyndig, som kan sende mig en PM med et overslag over hvad en kort, resultatgivende samtale om emnet skal koste?

Mvh

Søren

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)