Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO diverse spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har købt mig til søgeoptimerede artikler, som ligger på vores site www.jobogliv.dk. I denne forbindelse har jeg nogle spørgsmål:

1. Vi har vores eget sitemap på forsiden, men da der også skal være et link til en oversigt over de søgeoptimerede artikler fra forsiden, har vi lagt et link ind, som vi kalder "oversigt". Her finder man alle de købte artikler. Mit spørgsmål er, hvad Google tænker omkring to forskellige oversigter (sitemap og oversigt)? vil det kunne skade vores søgeoptimering at de ikke er samlet på en side?
  2. Jeg er langt fra tilfreds med kvaliteten af vores købte artikler. Jeg synes det er volapyk. Ved godt at de skal overholde Googles krav, men er der nogen, som kender firmaer der skriver normale tekster på normalt dansk, som samtidig er søgeoptimeringsvenlige?

Mvh Marlene
www.JobogLiv.dk

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:38
Umiddelbart ser jeg ikke noget problem i at I både har en sitemap og en oversigt.
Men tilgengæld opdagede jeg at når man er inde på "Oversigt" (http://www.jobogliv.dk/a/sitemap.html), så er linket til jeres "rigtige sitemap" med Java script?? det skal laves om til et almindeligt html link.

Med hensyn til teksterne, så kan du nok finde en masse her på Amino der kan klare den opgave.
De skal nok melde sig på banen i denne tråd, hvis ikke de er gået på ferie :).

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:43
Hej

Det tog mig under 5 sekunder at afgøre, hvem der er jeres leverandør af de "søgemaskineoptimerede" tekster :-)

Bortset fra det: Der kan gøres MEGET mere på jeres site i forhold til SEO.

Giv mig et kald på 7027 1440, hvis du har tid og lyst.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:04
1) Jeg vil anbefale at du enten linker fra dit almindelige sitemap til din "oversigts" side - eller at du helt blander de to ting sammen. Jo mere du holder det adskilt jo tydeligere bliver det, at disse sider kun er lavet til søgemaskinerne, og dermed strider mod googles redaktionelle retningslinier.

Der er iøvrigt en del af disse sider der giver fejl. Tjek lige alle dine links på "oversigts" siden!

2) Det er ikke de bedste tekster jeg har set - men så absolut heller ikke de værste! Hvor meget har du betalt for dem? Grunden til jeg spørger er, at jeg oplever alt for mange der hopper på det billigste tilbud, hvor der betales få hundrede kroner for sider, som burde koste meget mere. Man får hvad man betaler for ...

De bedste skribenter jeg kender tager $2000 pr. side - men så er de også gode, og der er tid til at rette dem til.

Jeg vil iøvrigt give Thomas ret i, at der kunne være gjort meget andet for at optimere jeres website. Vi har et godt tilbud på en SEO-rapport (kr. 9.500) i min firma deMib.com, som jeg tror du ville have meget glæde af.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)