Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil det være enklere å være med på anden webshop enn at starte eget - samarbeide og ideer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har jo tenkt at starte webshop i Dk. Men undrer også på om det ikke hadde vært lurt at gå inn i en etablered webshop. Jeg har jo en masse kontakter men at starte fra bunden av er jo alltid svært. Hva synes I? Er det en god ide å "henge" seg på en etablered webshop? Ideer mottages med tak.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:25

Det vil da formentlig være nemmere at købe dig ind i en anden virksomhed, men hvis det er en velfungerende shop med god indtjening, så skal du nok også forvente en ret høj pris.

Det er efterhånden blevet så billigt at starte webshops og med muligheden for at udnytte drop-ship, så er etableringsomkostningerne efterhånden så lave, så man stort set kan tillade sig at starte meget nicheprægede shops.

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 17:33

Hej thomas

jeg er enig med deg i det. Det er ikke dyrt at starte en webshop. Men som du siger så er kostnaden lav og det betyder at mange starter og kuonkurrancen bliver stor. Tanken om at købe meg ind i en etablered webshop kommer av at de da har god omsetning og har "løbefart" Den ekstra kostnaden tjener man ind igen i form af mindre risiko for at det hele ikke "løfter Sig".

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:42

Så er det jo bare det, du skal gøre ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)