Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma til transprort af EUR palle fra USA til DK?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg er ved at kigge på nye forretningseventyr og er i den forbindelse ved at undersøge hvad det nok vil koste for transport af 1-3 EUR paller fra USA til Danmark.

Indtil nu har jeg kun handlet med mindre forsendelser, så har slet ikke erfaring med at flytte større mængder af gangen.

Er der nogen der kender til nogle gode firmaer til håndtering af transport? Eller evt. kan give et skud fra hoften på hvad det koster?

På forhånd tak,

- Jesper

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:22
Dit lokale DSV (tidligere DFDS transport), Shipco, Leman er alle virksomheder der har egen organisation og stykgods transporter ud af USA. Gør det i starten let for dig selv, vælg en der er tæt på dig selv og har hyppige trafikker, det har de ovennævnte, der er sikkert ikke meget at hente/spare ved at spørge hele branchen, vent med at optimere på logistikken til du er kommet igang og har nogle mængder

God vind

/Glenn

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 12:32

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 16:16
Hej Glenn,

Mange tak for hjælpen og de gode links. Jeg tager kontakt til dem og ser hvad de kan byde på af tilbud.

Tak for hjælpen,

- Jesper

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 17:00
Hej

Ellers prøv Modultransport hvis du sidder fast. Har en del erfaring med dem og de er meget servicemindede og nede på jorden. De har også en del agenter i US.

mvh

Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 21:50
Hej Jesper,
Hvis du finder ud af prisen på transport af EUR paller fra USA må du meget gerne dele den med os andre Aminoer ;o)

På forhånd tak!

Mvh. Allan

Mvh. Allan

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 08:36
Hej Allan,

Det er ikke sikkert du kan bruge den pris Jesper måtte få til noget, da man tidligere har lavet fragtrater på nogle commodity klasser, men det giver da en indikation. Er ikke helt opdateret så det kan være ændret.

Bare til info.

//Glenn

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 10:07
Hej igen,

Så har jeg snakket med Blue Water og fået en pris, der lyder på $400 for én palle, $525 for to paller og $950 for fem paller. Leveringstiden er 4 uger og til deres lager i Greve.

Hvordan lyder det i forhold til andres erfaringer?

Hilsen

- Jesper

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 10:34
Hej

Du skal nok forsøge at få fyldt 2 paller op når du er i gang. Altså hvis muligt. Nu ved jeg ikke lige hvad du skal have fragtet, men fra 2 paller og op synes jeg prisen lyder meget fornuftig.

mvh

Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 07:28

Så er der lige en opdatering - mest for at fortælle at det kan svare sig at kigge rundt.

BGI Worldwide (www.bgiworldwide.com) har sendt et tilbud på $200 per kubikmeter fragt. Leveringstiden er 5 dage længere og til København i stedet - men dog værd at tage med i overvejelserne :)

Forresten så er det med afgang fra L.A., så mon ikke også der er forskel på om det er fra øst eller vestkysten.

Hilsen

- Jesper

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)