|
Er det pr. år? Hvorfor lige leje et maleri? Jeg har selv lejet ud til virksomheder, men kunne ikke selv tænke mig at leje. Vil heller købe!
|
Er det pr. år? Hvorfor lige leje et maleri? Jeg har selv lejet ud til virksomheder, men kunne ikke selv tænke mig at leje. Vil heller købe! |
Det er malerileje pr. måned jeg er ude efter. Nogle vil leje, fordi de har lyst til at få noget nyt hjem i stuen, uden at skulle ud og investere flere tusinde kroner, på et værk de måske ikke er helt sikre på. Andre vil leje for at udskifte når de har lyst. |
Man vil jo ikke leje noget billigt, dyrt, så vil man nok heller købe/sælge. Hvis jeg skulle sætte en pris, ville jeg lave en pris formular. Nu ved jeg ikke om du køber malerier eller også selv lejer dem af maleren... Men et maleri skal vel cirka kunne afskrives efter 3 år (36 måneder) Så måneds lejen skulle være = "værdien af maleriet / 36" dvs at hvis du udlejer et maleri med værdi af 6000,- koster det 166,- at leje om måneden. |
Jeg har malerierne i kommission og nogle ejer jeg også. Det er ikke noget jeg skal afskrive. Malerierne har forskellige priser, og det skulle helst ikke være pga prisen at man vælger at leje et maleri, men fordi man syntes det er pænt/spændende malet. For at gøre det simpelt vil jeg have at alle malerier, uanset pris, skal kunne lejes til èn pris. Malerierne er selvfølgelig tilsalg hvis lejeren bliver så glad for maleriet at de bare MÅ eje det. Man kan leje det samme maleri i min. 1 måned og max 3 måneder. Der er i spørgeskemaet også forudsat at du har lyst til at leje malerier. |
|
Jeg har skrevet 130,- men jeg synes godt der må være forskellige priser på forskellige størrelser - hvad nu hvis jeg vil have et meget stort til den store hvide væg og to mellemstore til køkkenet? Sæt hellere prisen lidt højere og lav rabat hvis man lejer flere. 4 størrelser: 59,- 99,- 169,- 249,- Ved leje af 4 - uanset størrelse - er det billigste gratis :) |
|
Nu har du ikke skrevet om et 25x25 billede skal koste det samme i leje som et 150x250, så jeg antager at prisen vil være forskellig, men der tager jeg måske fejl? |