Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering, gode råd m.m. der kan øge salget på min webshop...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 05:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet min helt egen webshop fra bunden og programmeret det hele selv.

Jeg fotografere sport prof som amatør hvor jeg så sælger billederne som plakater og mange andre formater i min webshop.

Er der nogen der har gode råd eller ideer til min webshop og hvad der kan øge salget

http://www.arnason.dk

Som sagt så har jeg lavet alt selv udfra hvad jeg har læst mig til hvad der er optimalt for at sælge og gøre det så let som mulig for den besøgende at finde og bestille lige det billede de ønsker.

/Magnus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:51

forsøger svare alle mails , men der er ikke en mails adresse på siden vis ikke har installeret Outlook ekspresse på sin computer eller sider på et bibliotek , god ide med en kontaktformular og lav en hvor står indtast det ord du ser , så holder du robotter uden for der kan sende mail

god ide at lave et stort copyright over billedet , så man ikke bare selv fotokopiere et billedet på din side i stedet for at betale for det.

god ide med social medier google plus og twitter på siden , det kan give lidt seo

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 01:22
Hej Magnus,

Sorry, men din side virker lidt rodet? :l at billederne skiftevis er høje og brede, hjælper ikke på tingene synes jeg? :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 03:01

Hej Magnus

Efter at have været inde og kigge på din hjemmeside synes jeg din side er proppet op med lidt for mange billeder på forsiden. I bunden står der noget med "error" som ikke fungere helt optimalt?! - Kan baggrunden evt. ændres?

Du må gerne få et par råd med omkring hjemmeside opbygning med tekster, billeder, videoer, linkbuilding, seo, sociale medier og meget mere her www.Opbygning.dk - God vind med hjemmesiden!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)