Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Container transport fra Kina?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg skal have nogle varer fra Kina, det nogle rammer/plader der måler f.eks. 50/70/100 x 50/70/100 cm. 

Jeg kan forstå at de er måske for store til fly transport (?), især hvis det 40-50 styks jeg skal have transporteret hjem! 

Så hvis det skal med container:

- Hvad bliver fragtprisen ca?
- Skal jeg betale leje af containeren?
- Når skibet så har aflastet containeren i Aarhus havn, kan jeg tag derhen og hente mine vare fra containeren og lade den blive der?

Eller kan det sagtens lade sig gøre med fly-transport ? 

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

følger lige med her Smile

Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får 20 fods containere importeret fra Kina... De kommer så ud med containeren og jeg har 2 timer til at tømme den i...

Det giver jeg mellem 13.000 - 17.000 for... all in...

Fragt Rater på containere fra Kina er meget forskellige fra gang til gang...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det for selve containeren alene???? O.O 
Så det jo næsten billiger at købe små " potioner" ind via fly 

Fra Kina, Pearl River Deltaet
Tilmeldt 12. Sep 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

De priser Fasken giver dig er inklusiv alt og for en hel 20" container (FCL). Du kan også nøjes med mindre, hvilket kaldes LCL. Ved LCL forsendelser samler speditøren varer fra forskellige kunder og samler det i 1 container. Her kan du også bede om en "dør til dør" levering så din speditør bringer det til dig.

100 x 100 cm bør ikke noget problem for fly fragt. Der er lidt forskel på, hvad de forskellige selskaber kan m.h.t. størrelser.

Nu kender jeg ikke vægten på dine emner, men noget siger mig, at UPS, DHL etc. er de rette for denne type forsendelse. Mener 70 kg (inkl pakning) er max vægt ved denne type kurer forsendelser per crate.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke hvad dine plader vejer men du kommer ikke under 30 kr pr kg ved luftfragt.

LCL tager typisk 6 uger. Hvis du har din "egen" container kan det gøres på ca 4 uger. Priserne svinger meget alt efter hvor du køber henne så det er bedst at få en der giver dig en pris i Kina.

Man kunne også dele containeren med noen her på Amino, så bliver prisen jo pludselig en helt anden. 

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Pladerne kan veje fra omkring 500gram til 2kg pr/styk ellers ikke tungere! 

Men forstår ikke helt, du siger at det prisen for " inklusiv alt" hvad indebærer det?

Og hvad vil i anbefale mig 

Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Når jeg skriver alt inkl. er så det med med fortoldningen, miljø-gebyr, caf, baf, og levering til døren i DK... :)

Men hvis det bare er 50 x 2 kg du skal have leveret så er det jo bare at få den lavet sol LCL... Altså bare på nogle paller..

Du kan få en pris hos www.holship.dk - De er nogle flinke fyre... :

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det prisen med dine varers prisen

Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej altså prisen er udelukkende på fragt ?

Hvis du tager kontakt til en speditør, og oplyser, VÆGT, Størrelse, og hvor i Kina du vil sejle fra og hvordan du ønsker det leveret/afhentet i DK, så giver de dig en pris og så er du hurtigt videre...

Det er ikke så svært... 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)