Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger addwordskyndig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Bruger oceaner af tid på at styre mine addwordskampagner, som jeg ikke fornemmer at jeg har forstand på. Spilder min tid og penge og vil derfor gerne udlicitere denne del af min markedsføring. Søger ikke nogen virksomhed, men blot en addwordskyndig, som med lidt indsigt og tid ville kunne tjene nogle penge.

Vil gerne i kontakt med nogle der kan lave norske og svenske kampagner også... her er sproget en hindring?

Har et skræddersyet koncept klart som er lige til at gå til.

Mail mig direkte på: info@dask-online.dk

Mvh

Tommy Duus

www.dask-online.dk 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 11:48

Hej,

Jeg arbejder for KRAK MEDIA GROUP der i dag er samarbejdspartner med Google i norden, så vi vil også kunne hjælpe dig med at løfte din forretning ud i Norge og Sverige. 

Udover Google Adwords så ejer vi også Open AdExchange der indeholder sider såsom EkstraBladet, Berlingske Media, Jyllands Posten m.m. i alt ca. 60-80 af de største sider i DK der gør at vi minimum rammer 80% af dem der bruger internettet 1 gang om ugen med den annoncering vi laver.

Du er selvfølgelig meget velkommen til at ringe til mig på 2827 0363.

Ser frem til at hører fra dig.

//Martin Friis Guldborg

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 13:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tommy.

Jeg kan tilbyde dig en gratis gennemgang og analyse af din AdWords konto. Med denne analyse vil du stå langt bedre i din fremtidige forhandling med eventuelle AdWords bureauer.

Sammen med analysen vil jeg selvfølgelig give mit uforpligtende tilbud til AdWords administration, såfremt det overhovedet er nødvendigt. 

Vi tilbyder AdWords på dansk, norsk, svensk, finsk, tysk og engelsk. 

Mvh.

Johannes

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 00:25

Martin Friis Guldborg:

Hej,

Jeg arbejder for KRAK MEDIA GROUP der i dag er samarbejdspartner med Google i norden, så vi vil også kunne hjælpe dig med at løfte din forretning ud i Norge og Sverige. 

Udover Google Adwords så ejer vi også Open AdExchange der indeholder sider såsom EkstraBladet, Berlingske Media, Jyllands Posten m.m. i alt ca. 60-80 af de største sider i DK der gør at vi minimum rammer 80% af dem der bruger internettet 1 gang om ugen med den annoncering vi laver.

//Martin Friis Guldborg

Hej Martin,

Jeg har spændt ventet på et svar fra dig omkring hvad dit samarbejdspartner med Google i norden faktisk betyder af fordele for Jeres kunder. Jeg tror, at der er flere, som godt kunne tænke sig at høre dette. Du bruger det i hvert fald flittigt. 

Mvh. Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 01:23
Andreas Lolk:

Martin Friis Guldborg:

Hej,

//Martin Friis Guldborg

Hej Martin,

Jeg har spændt ventet på et svar fra dig omkring hvad dit samarbejdspartner med Google i norden faktisk betyder af fordele for Jeres kunder. Jeg tror, at der er flere, som godt kunne tænke sig at høre dette. Du bruger det i hvert fald flittigt. 

Mvh. Andreas

Sjovt at du siger det Andreas! Jeg har også godt bemærket det - og følger derfor lidt med på denne tråd... :)

Til trådstarter: Hvad er grunden til at du insisterer på at det skal være en privatperson egentlig? :) jeg ville da klart vælge et firma med lidt anciennitet, som jeg havde tillid til hvis jeg var dig? :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 11:19

Hej Andreas,

Du kan læse denne artikel hvor Peter Friis fra Google Danmark fortælle hvorfor de har valgt os som Google Premier SMB Partner i Norden.

Artikel : http://mediawatch.dk/artikel/eniro-indgaar-samarbejde-med-google 

Hvis du har yderligere spørgsmål - må du gerne sende dem til mig på mfg@krakmediagroup.dk for ikke at trådstarter kan have fokus på dit spørgsmål.

fortsat god dag :)

De bedste hilsner - Martin Friis Guldborg

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)