Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis fysisk test af dine medarbejdere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har netop opstartet mit eget firma - kropswerk.dk. Jeg tilbyder personlig træning til firmaer og private. For at komme godt i gang tilbyder jeg i øjeblikket - 2 timers gratis firmatest.
Jeg kan på disse 2 timer teste max. 10 personer, og i skal regne med det bliver en hårdt.

Følgende testes:

- Generel fysik
 - Muskelstyrke 
 - Kondition, 
 - Balance 
 - Vægt 
 - BMI 
 - Fedt %.
 - Måling af blodtryk

Udbyttet for dig/jer er et grundigt overblik over hele din krops fysiske tilstand.

Jeg håber nogen af Jer, har lyst til at stille op.

Fra københavn
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:55
Hej ... Super ide..

Gælder det også bare når man blot er en person ??

Karsten :)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:32
Kanon idé - der er helt sikkert penge i den idé.

Jeg ville lave det samme i Nordjylland, men her har Frederikshavn kommune valgt at bruge Center for Sunde arbejdspladser og Ålborg kommune har valgt Hjerteforeningen som samarbejdspartnere og det betyder at alle virksomheder henvises til dem. Havde det været før 31/12-06 ville det have været ulovligt, men kommunernes sundhedsopgaver er udvidet og de kan nu vælge lige den løsning de vil - æv bæv...

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 88
Fra  Tox it Skrevet kl. 22:37
Jeg er også frisk på en test ...
evt. kunne jeg hører i det firma hvor jeg er fast ansat om der er andre, så du kommer op på de 10 stk. på en gang.
eller du kunne sætte en dato og sted, så kunne alle os single Amino'er dukke op og blive testet.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 15:36
Det gælder naturligvis også hvis man er en person. Skriv en email til mig. srp@kropswerk.dk, og så aftaler vi det hele.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 15:41
Hej Michael,

Da jeg puttede mit indlæg på amino, var jeg egentligt godt klar over, at der kunne blive nogle "ene-tests". Det er jeg dog villig til at investere tid i, i starten.

Men er der flere i dit firma som vil deltage, vil det være super. Uge 30+31 er desværre fuldt booket, men i næste uge eller herefter.

Skriv evt. på min mail srp@kropswerk.dk, og så kan vi finde en dag.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 23:27
Jeg kan varmt anbefale Kropswerk og Søren Randløv.

Han har den vindende personlighed, som kan få selv de mest idrætsforskrækkede til at smile og grine i et træningscenter - samtidig med at han også har han den fornødne viden og gejst til at få øvede og rutinerede motionister til at komme videre... og kunne mærke det!

Personlig træner har jeg valgt... og når vi bliver flere til at drible, laver vi en firmaaftale;-)

Mvh.
René

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)