Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp og Tips til oprettelse af ny webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense N
Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! :)

Jeg har længe surfet rundt bl.a. her på Amino og læst alle de spændene ting som at drive egen virksomhed/webshop eller lign.

Derfor har jeg selv kraftigt overvejet at få sat mig fuldstændig ind i tingene, for så selv at starte noget. Da jeg godt kunne trænge til at komme langt væk fra de mange timer foran computerspillet eller fjernsynsskærmen, og rent faktisk lave noget jeg mener er mere fornuftigt. Derfor har jeg nogle spørgsmål :)

Hvad kræver det for en at starte en webshop? Jeg har forhørt mig utroligt meget rundt omkring og bl.a. prisen på en webshop, varierer utroligt meget fra indlæg til indlæg eller guide til guide. Er der noget billigt alternativ, som studerende kan være med på?

Kan man godt starte en webshop uden at have nogen bred viden omkring det?

Er der nogen der har nogle tip til at komme ordenligt igang med det, så det ikke bare forbliver i drømmestadiet?

Hvis i har nogle andre relevante tips til "ivrige" nybegyndere modtages de gerne!

Jeg håber på at i er frisk på at hjælpe :)

Og mange tak på forhånd, fordi i tog jeres tid til at læse eller besvare mine spørgsmål! ;)

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 16:21

Hvorfor ikke lave selv?

Undersøg prestashop , magento , e-commerce osv..

Fra Odense N
Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:27

Det kunne selvfølgelig også være en glimrende idé! hvis du tror at en begynder som mig kan håndtere sådan noget hehe ;)

Men tak for svaret vil kigge på det! 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)