Er det bare mig, fordi jeg er ny på Amino.dk...... at jeg ikke kan finde et sted med overblik over, hvem der kan hvad? Fx. Står jeg lige nu og skal finde ud af, hvad et site skal koste, hvordan det skal laves, designes, og søgemaskineoptimeres. Så ville det være dejligt med en oversigt, så man lige kunne tage fat i nogle mennesker og få afklaret de ting, man ønsker. Hvis der nu var nogle opslagstavler eller lign. indenfor design, udvikling, hosting etc., så ville det ikke tage mange sekunder at finde nogle kompetente mennesker....uden at skulle kigge 3 millioner tråde igennem først ;o) |
Hvem kan hvad?
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Men ellers har du ganske ret, det er en jungle. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
;o) Ja, det blev jeg ikke meget klogere af....... Damn, det ville være nice med en oversigt ;o( |
Hvorfor kan man ikke rette i et tidligere lavet indlæg.......sucks. Knappen er væk ;o) Jeg havde ikke tænkt mig lange præsentationer, men blot en kort beskrivelse (meget kort) + kerneområder, så ville Amino-verden, være et bedre sted at ''leve''...... ![]() |
Sig hvad du vil.. og flittige aminoer vil henvende sig. Du skal ikke lede i tråde eller registre - opret en tråd. Hvis alle kører denne stil, finder flere ud af at man bør kigge forbi amino oftere... og så bliver amino endnu bedre. |
Ja, i princippet har du jo ret......jeg kan bare se, at der er mange gange, hvor folk spørger om noget, så er det ofte 'tordenskjolds soldater' der lige smider en reklame for sig selv. Eller også kræves der, at man er meget specifik......det er straks sværere at få gode svar, hvis man mangler nogen at sparre med..... Det jeg efterlyser er jo blot en anden indgang og er ikke tænkt som enten eller. Har svært ved at se, at det i givet fald, skulle udgøre et problem, at have en oversigt med folks kernekompetencer......men sådan er vi jo så forskellige. Men jeg kan da lige prøve din teori af.....så kan vi jo se om din metode virker lige så godt. ![]() |
|
Tryk på dit profilbillede, for at komme ind på din profil. Tryk herefter på: Se alle indlæg fra denne iværksætter. |
Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Altid noget at den har de nyeste først |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.