Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konsulentguiden.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Så kom vi i luften med en ny webside.

Websiden har til formål, at gøre det nemmere for de virksomheder, eller personer, der ønsker at købe konsulentydelse, at finde den rette rådgiver/konsulent til opgaven.

 

Ris/ros, kommentarer modtages med glæde.

Skulle der tilfældigvis være nogle af jer konsulenter der ønsker at blive oprettet på siden, så smid en PM, så finder vi en farvorabel pris... ;-)

 

Hilsen

Nicolaj

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 

God ide først og fremmest.

 

Jeg tror på en eller anden måde, så skal adgangen til søgningerne (i hvert fald den simple)placeres mere centralt på siden.

 

Måske skal du udnytte forside banneret til i flash i korte træk at vise og beskrive, hvad konsulentguiden.com kan.

 

Arbejd lidt med at få nogle billeder af mennesker på siden. Vi taler om kommunikation og konsulenter/mennesker, så det tror jeg vil give et godt tilhørsforhold.

 

Jeg tror at prisen i første omgang vil afskrække nogle konsulenter for at tilmelde sig - dels fordi, at i er nystartet (hvad er sikkerheden for at I består om 14 dage)

Gratis tilmeldinger i en opstartsperiode vil tilmelde flere konsulenter, som så igen vil tiltrække konsulentkøbere. Overvej eventuelt at konsulenterne kan tilkøbe ekstra ydelser. (Jeg har nogle foreslag, som kunne være interessante)

 

Sammenfattet:

Få lidt flere billeder med mennesker på

Få flere konsulenter tiltrukket

Tjen på ekstra ydelser.

 

held og lykke med projektet.

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)