Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af tøjfirma (fint tøj til piger/kvinder)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

har lige fundet det her fantastiske sted, og synes det virker til at være et alle tiders sted!

Jeg er ved at starte et firma op sammen med min kone: Hun designer tøj som jeg skal få afsat :)
Det er tøj til piger/kvinder i fine tekstiler som silke, blonder og andre finere tekstiler.
--> ww.touchofdenmark.com

Vi tænker produktion i øst og salg i vest, og forsøger derfor at komme i snak med folk som er i gang med noget lignende.

Jeg har to spørgsmål i den forbindelse:
1) Skaffer man selv tekstilerne til fabrikken, eller om det oftest er fabrikken, der skaffer det ?

2) Har folk bedst erfaring med produktion af (finere) tøj uden for EU eller er det lettest at gøre det i Polen ?

MVH Morten Storgaard

Morten Storgaard

Fra Humlebæk
Tilmeldt 1. Jan 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:22
Hej Morten

Jeg har arbejdet 23 år i tekstilbranchen inden for produktion og her er mit bud på svar på dine spørgsmål:

1/ det er op til dig, begge metoder er brugt og begge er almindelige.

2/ De "fine" artikler kræver flest "mandetimer/minutter", så jeg vil satse på østen. Men her kræver det størrere bulkorders.

Held og lykke :-)

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 00:23
mange tak for det LG!

det var meget brugbart!

har du et slag på tasken omkring hvor stort antal man skal op på at få produceret, før man bør flytte produktionen ud af EU ?

Morten

Morten Storgaard

Fra Humlebæk
Tilmeldt 1. Jan 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:16
Slag på tasken: jeg vil tro at du skal op på 2-400 pr. farve og minimum 1000 styk.

Prøv eventuelt at tage kontakt til f.eks. IC Companys. Selvom de har deres egne brands, kan IC Companys i Hongkong godt hjælpe dig med produktion. Så kan du altid skifte agent senere.

Hilsen

Lars.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 13:55
mange tak Lars!

Morten Storgaard

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)