Hej Alle Amino'er... Som min overskrift antyder, så går jeg og leger med nogle tanker om at rykke "teltpælene" op & flytte ud til asien Og i den forbindelse er det jo relevant at vide lidt om, hvordan jeg gør med det jeg har sparet op herhjemme... Jeg har selvfølgelig på forhånd forsøgt at google emnet, men synes ikke rigtigt at jeg fandt et ordentligt svar på mit spørgsmål !? Så nu spørger jeg her !! Håber at der sidder en som kan hjælpe Mvh Stefan |
arbejdsmarkedspension kan være mange forskellige ordninger, men generelt er der idag rat liberale muligheder for at flytte - men om du kan gøre det til Asien uden 60% opløsningsskat? I alle fald, så er der efter min mening ingen mulighed for at svare her - du skal da bare ringe til pensionsselskabet - vel under din fagforening og høre dem -
ATP kan jeg ikke forestille mig man kan flytte eller førtidshæve på nogen måde, men jeg kan tage fejl, så grib knoglen og ring
Du mister dem i alle fald ikke, de vil bare komme i DK hvis du ikke kan flytte (arbejdsmarkedspensionen) så er du ikke sikker på, at det er for life - du flytter til asien, så ville jeg nok lade det være
vh