Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dealsite er døde, hvad bliver det nye ??

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også at årstiden spiller ind. Jeg ville forvente at efterspørgslen på vinduespudsning var langt større om foråret og om sommeren.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:20

Jeg ville satse mere på hjemmesiden søgeord optimer efter alle kunstens regler social aktive flere videoer på siden , skrive flere presse meddelers , nyheds bloggen mere på hjemmesiden med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:31

Ja kan godt være årsiden ikke er rette :) Jeg lavede min første deal i sommers, men lidt skuffende

De sidste deal er ikke vinduespolering, men algebehandling og også algebehandling jeg ligger min energi på..

Men der er absolut heller ikke sæson nu, men ved nogen sidste år ikke nåede at få aftaler da alle i byen var booket allerede i august ;) 

Men håber alt efterspørgelsen kommer igen i marts og jeg skal løbe 24/7 ;)

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:24

Jeg får pudset vinduer udvendigt hele året. For mig er der ikke nogen sæson - så snart solen skinner, og det gør den jo indimellem - gider jeg ikke se på beskidte vinduer:-)

Jeg gad da godt have et tilbud på pris pr. gang eller f.eks. en rabatpris, hvis jeg som nu, skal have pudset mine vinduer fast hver 2. måned og så opnå lidt rabat på det.

Så det kunne da være et forslag til dig. Du kunne jo så også undgå nogle af dine dårlige betalere ved at kræve forudbetaling for 6 mdr. ad gangen (mod at kunden får en rabat). En anden måde du kan lave tilbud på, er at du til dine faste kunder en gang om året tilbyder en udviddet vinduespudsning, hvor du også tager vinduesrammerne (specielt relevant her i efteråret med edderkoppespind osv.)

I foråret kan du så tilbyde dine kunder indvendig vinduespudsning. Altså: Sælg nogle "pakker". Gå efter huse i flere plan - her gider/tør vi ikke selv stå på en stige for at få pudset ovenpå.

Personlig ville jeg aldrig kigge på et dealsite for at finde min vinduespudser, på disse sites forventer jeg weekendophold, spisetilbud osv. Min vinduespudser fandt jeg en seddel fra i postkassen, da vi lige var flyttet ind - men ellers ville jeg have søgt på Google på "vinduespudser Randers", så sørg for god SEO også:-)

Vedr. algebehandling - kør en tur rundt i villakvartererne og smid sedler i postkassen, hvor du ser grimme tage eller fliser (eller hvad du nu behandler). Det er jo ikke alle der er på nettet og ser dine tilbud der.

Din kundegruppe er nok ikke altid de "yngre" der bruger dealsites. Mange pensionister aner jo f.eks. ikke, at disse dealsites findes, men magter ikke selv at stå for hverken vinduespudsning eller algebehandling - så en køretur rundt i "sølvbryllupskvarterer" tror jeg da kunne give en del.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 05:33

Hej Presta..

Jeg er overgået til rentvandsanlæg nu, det vil sige karme bliver taget med hver gang, ganske gratis og benytter aldrig stige, har lige pillet tagbøjlerne af bilen :)

Det spare mig RIGTIG meget tid og min sikkerhed er blevet optimeret meget.

Indvendig er jeg "desværre" nød til at gøre det traditionelt lidt endnu, til der kommer ordentligt udstyr til indvendigt jeg vil bruge hos private :)

Jeg er ved algebehandlinger begyndt at sige folk betaler forud eller kontant ved fremmøde og der er nogen der hopper fra, men så ville de nok heller ikke betale aligevel.

Det kan godt være jeg skal ind på det ved vinduespolering også, men nu har jeg nogen gode faste betalere hver mdr og dem holder jeg fast i, nu ligger fokus også i fremtiden på algerne, og der har jeg som sagt valgt at folk betaler upfront.

Har iøvrigt også lige fået lavet flyers der er i trykken, så de skal omdeles her i vinter mens jeg aligevel ikke kan udfører algebehandlingerne.

Mange af mine kunder er faktisk yngre børnefamilier, har ikke rigtig ældre mennesker, men går heller ikke selv i hak med de ældre, de er af den gamle skole og forventer man har regler fra jeres ungdom, men reglerne er ændret en del og dem agter jeg at overholde ;)

/Mikkel

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 07:25

Hvis man bliver tilbudt på citronmåne og kaffe hos folk, så siger man dælme ja! ;)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 07:44

Hej Mikkel, ved godt det er lidt væk fra dit oprindelige spr. Men da du skrev problem med dårlige betalere tænkte jeg på flg: du kan lade folk betale på afbetaling med klarna. Det kan laves på webshop. Det sikrer du får dine penge og kunden kan delafdrage. Bemærk gælder kun til private.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:11

Hej Martin.

Nu har jeg bare sat mig for de skal betale upfront eller kontant, vil de ikke er de ikke kunder hos mig ;)

Et alternativ kunne være et firma der køber ens faktura, så får man pengene med det samme og de rykker kunderne

Men seriøst folk der ikke kan finde ud af og betale mig 100,- er sku sørgeligt

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:34

Alting hænger sammen, og der er sikkert en meget logisk forklaring. Lad os tage et godt eksempel.

Et firma sælger dimsedutter, og de sælger 1000 stk på en deal hos et deal firma. Dealfirmaet er det eneste af sin art, så der har ik været reklameret for lignende dimsedut deals før. Sælger er glad, for det var mange deals i et hug... Men andre får øjnene op for dealsider, og pludselig er der 5 stk. 
Firmaet vælger at sælge dimsedutterne ved alle 5 dealsites. Det giver ik 5 gange så mange salg, men det giver mere salg end ved blot et dealsite. Så totalt bliver der måske solgt 2000 stk. Igen sælger er glad.

Konkurrenterne får nu øjnene op for dealsider, og de begynder også at sælge dimsedutter. Pludselig går en kampagne for firmaet fra 1000 stk ved et dealsite til 2000 stk ved 5 dealsider til kun 400 stk ved 5 dealsider. For konkurrenterne har også fået en bid af kagen!

Overfør ovenstående eksempel til dagens DK, og så har du svaret på, hvorfor det går ned af bakke pr kampagne. Det er ik fordi, at dealsider har mistet så meget momentum, men fordi der er blevet mange af dem, som alle kæmper om den samme kundemasse... 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:43

AQUA POWER Randers:
har ikke rigtig ældre mennesker, men går heller ikke selv i hak med de ældre, de er af den gamle skole og forventer man har regler fra jeres ungdom, men reglerne er ændret en del og dem agter jeg at overholde ;)

Mikkel

HUSK det koster ikke dig noget at sige De, Dem og Deres :-)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)