Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tendens: Flugt fra LinkedIn til Facebook

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fandt en blog omkring den nye tendens i forhold til "social networking" - tusindevis af LinkedIn brugere nærmest valfarter til Facebook (hvilket jeg sagtens kan følge, da opbygning af sit netværk på LinkedIn er væsentlig sværere end Facebook):
http://www.skrenta.com/2007/06/are_network_effects_getting_we.html

Lasse Burholt's Facebook profile

MySpace is a tired social network that may have a ton of traffic but it has peaked. It doesn't have mojo anymore.

Like AOL in 1999, it will take years before people realize it.

MySpace isn't worth 25% of the combined company.

Facebook, yes, MySpace no.

-- Fred Wilson

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:38
Der findes vidst ingen brugere der bruger cafeen så meget som dig Lasse?

Jeg synes efterhånden at mange af dine indlæg slet ikke er spørgsmål? Hvad vil du have vi skal svare på? Amino er jo et forum ikke en blog.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:47
Dato: 11-07-2007 13:38:26 Forfatter: Martin Tygsen Der findes vidst ingen brugere der bruger cafeen så meget som dig Lasse?

Jeg synes efterhånden at mange af dine indlæg slet ikke er spørgsmål? Hvad vil du have vi skal svare på? Amino er jo et forum ikke en blog.

Jeg er fuldstændig enig!

Jeg har prøvet at hentyde til det en par gange, men du fortsætter med det ene blog-lignende indlæg efter det andet!

Hvis det er for reklamens skyld, så kan du læse mere:

Reklamer på amino

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:58
Dato: 11-07-2007 13:38:26 Forfatter: Martin Tygsen Der findes vidst ingen brugere der bruger cafeen så meget som dig Lasse?

Troede du var gået på ferie--- rejser i dette tilfælde en mulig debat omkring social networking, ligesom jeg eks. har været omkring coaching i et spørgeskema tidligere på ugen. Ikke alle indlæg ender i debat - men det er formålet med dem - det lykkedes pænt godt at få snakket skat i sidste uge i cafeen.

Tjek lige cafe-kategoriens indholdsbeskrivelse... ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:07
Synes det er fedt med noget input!
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:21
Dato: 11-07-2007 18:57:50 Forfatter: Lasse Burholt

Troede du var gået på ferie--- rejser i dette tilfælde en mulig debat omkring social networking, ligesom jeg eks. har været omkring coaching i et spørgeskema tidligere på ugen. Ikke alle indlæg ender i debat - men det er formålet med dem - det lykkedes pænt godt at få snakket skat i sidste uge i cafeen.

Tjek lige cafe-kategoriens indholdsbeskrivelse... ;-)

MVH

Jeg er skam ikke på ferie, og nej du rejser ikke en debat, du fortæller noget der burde være et blog indlæg i mine øjne, du kaster ikke noget ud der kan debateres.

Jeg kender skam godt cafeens beskrivelse, siger heller ikke du gør noget imod reglerne, jeg undrer mig bare, for det virker som ren "se mig se mig se mig indlæg" men fred være med det. Jeg fik en forklaring :)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:09
Dato: 11-07-2007 13:46:40 Forfatter: Brian Nielsen

Jeg har prøvet at hentyde til det en par gange, men du fortsætter med det ene blog-lignende indlæg efter det andet!

Du er da helt fremme ved havelågen, hva´ Brian ;-)

Tog lige en tjekker på de fleste af de indlæg jeg har stået for den sidste måneds tid - umiddelbart synes jeg ikke der er så meget blog over det - og slet ikke set i forhold til det totale antal kommentarer og input jeg er kommet med i samme periode.

Men, jeg vil da strække mig så langt som til at sige at jeg ganske vidst tit kaster noget information i selve indlæggene, som eks. også kunne høre hjemme i blog, men som jeg har svaret Martin, så er formålet at skabe debat på baggrund af netop den information - det er ikke altid der kommer en debat ud af - men tit og ofte gør der heldigvis.

Formoder da det er i alles interesse at Amino danner rammen om en masse informative debatter der som udgangspunkt i en lang række emner og informationer som i et eller andet omfang vedrører vore aktiviteter - og ikke blot fylder AMINO med medløber-kommentarer som "Jeg er enig" ;-)

Om ikke andet, så kan jeg da konstatere at dette indlæg, som anses for at være for blog-agtigt alligevel har skabt lige dele opmærksomhed omkring os alle - ligeså vel som vi jo må konstatere at vi lige nu føre en dialog omkring indlæg  ;-)

So whats the problemos... Netop, kein!

MVH

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)