Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige Tommy Hilfiger t-shirts

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 22:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et stort parti Tommy Hilfiger t-shirts liggende hos en kollega i udlandet.

T-shirtsene er naturligvis ægte og fåes i forskellige modeller, farver og i størrelserne small - XXLarge (US sizes)

Sælges i partier af 10 stk. i en model, til kr. 75 pr. stk. (normal butikspriser kr. 400-600)

Der er ca. 1.200 tilbage på lageret og leveringen må påberegnes at tage op til 3 uger.

Skriv for billeder og evt. yderligere info

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 23:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke sende mig nogle billeder af dem?

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Send gerne billeder til jvk162@hotmail.com

Derudover vil jeg gerne vide hvordan man kan være sikre på at de er ægte? Og hvor i udlandet bliver de sendt fra?(Vil gerne vide det så jeg ved om der eventuelt skal betales moms eller lignende.)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Send manden en pm istedet for at fylde tråden med ligegyldig støj :)

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 10:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kig ind på platon-invest.dk og se billederne

Mvh. Jan

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:
Send manden en pm istedet for at fylde tråden med ligegyldig støj :)


Tja syntes bare mine spørgsmål var meget relevante for alle? Derudover når man har det på et websted ville det være smart at linke til dette til at starte med.... Så lad selv være med at fylde tråden med ligegyldigt støj...


Tilbuddet lød for godt til at være sandt, kan personligt ikke lider modellerne og fik ikke svar på nogen af spørgsmålene(udover at der står noget på siden med oprindelsesland), så det har fået mig til at blive mere endnu mere betænkelig(og ja det har relevans da det ikke er fedt for andre at bruge penge på nogen trøjer der muligvis er fake)


Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

JVK @

Dit relevante spørgsmål er absolut fint.

Kommentaren gik på alle "send mig en pm/billede", som optræder i snart alle tråde, og ikke bidrager til en dyt. Send dog selv en pm - hvor svært kan det være ?

Derudover er jeg enig i at trådstarter lige så godt kunne starte med at poste linket - så sparer vi alle disse unødvendige indlæg.

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 15:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jesper
Fair nok :)

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ved ikke om du har noget imod mig personligt, eller det er normal kutyme herinde på Amino, at mistænkeliggøre andre personer i den offentlige debat.

Jeg synes det er fornuftigt at være skeptisk, men spørger du også din lokale tøjmand om varerne er ægte? Det er de ikke altid kan jeg love dig, men jeg skriver t-shirtsene er ægte, og det er de. Jeg har brugt min leverandør adskellige gange uden at se skyggen af kopiprodukter.

Jeg ved ikke hvad du havde forestillet dig du kunne få af garanti, udover mit ord.

Jeg synes det er lavt at synke, at mistænkeliggøre mig i den offentlige debat fremfor at sende en PM.

Lad os slutte det her, for forretningen er alligevel ødelagt nu. Jeg finder forhåbentligt et andet sted at sælge mine varer.

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld, men jeg har imod dig. Jeg synes bare det er mystisk at jeg stiller nogen spørgsmål om varen jeg muligvis ville købe. Intet bliver besvaret men jeg modtager dog en mail med link til hvor jeg kan se modellerne, hvorfra jeg må gå ud fra at du også har læst min besked?

Man spørger ikke sin lokale tøjmand af flere grunde:
Han får ikke solgt mange trøjer i fremtiden i den by hvis det er uægte.
Det er ulovligt og det er nemt at melde ham til myndighederne, så han dermed vil få en stor bøde og jeg vil kunne få pengene tilbage.
Derudover kan jeg også stå med varen i hånden og se at den er ægte.

Når jeg køber over nettet er der en større risiko og dit tilbud lod meget billigt og du siger det bliver sendt fra udlandet og hos en kollega - allerede der lyder det skummelt og som om der er noget som ikke er helt korrekt.

Jeg havde ikke forestillet mig noget, men kunne være du havde en eller anden måde at kunne bevise det på og hvis ikke, havde jeg bare forventet at høre, at jeg kun har dit ord. Så kunne det være at hvis jeg havde kunnet lide modellerne at jeg ville have taget chancen.

At du synes det er lavt er din egen sag, jeg synes også det er relevant for andre at vide at der er noget der kan være mistænksomt og du hjælper altså ikke din egen sag med alle de ting jeg har stillet op.

At du siger din forretning er ødelagt er jeg ikke enig om, men det er da sjovt at du bliver lidt pigefornærmet over at folk er lidt kritiske...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)