Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byt dig til drømmeboligen!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 05:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer du en feriebolig i Danmark, Sverige, Norge eller Tyskland, og har en drøm om at eje en feriebolig under sydligere himmelstrøg - f.eks. i Tyrkiet, kan vi hjælpe dig med at opfylde drømmen.

Der er også mulighed for at tage din helårsbolig i ovenstående lande i bytte samt bil, campingvogn, mobilhome og motor- eller sejlbåd.

Gennem et unik netværk af aftagere i flere forskellige lande, kan vi nu tilbyde dig at at bytte dig til en eksklusiv penthouse lejlighed med storslået udsigt i et af Tyrkiets mest attraktive områder. Eller en anden af vores udvalgte luksuslejligeder, alle med fremragende beliggenhed og blivende udsigt.

Herunder et ekempel:

Lejligheden, der er på 175 m2, ligger kun 500 meter fra Sokystens bedste badestrand.

Byggeriet udføres i eksklusive materialer. Blandt andet 1. klasses marmor på gulve, stuklofter med spots og lysdæmper, muret brusekabine med frosted glaslåge, luksuskøkken med granitbordplade, udendørs jacuzzi og køkken på tagterrassen m.m.

Du kan få mange flere oplysninger og flere fotos ved at maile til mig på: bejser@gmail.com

Lejligheden er klar til indflytning 1. oktober.

Handelspris 169.000 Euro

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:39
jeres koncept virker ikke specielt seriøst.

Jeres side ligger på et sub domæne og I bruger en gmail til kommunikation.

Jeg ville ikke turde lade jer sælge/bytte min feriebolig med et førstehåndsindtryk, jeres side giver mig!

Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:09
Tak for indlægget.

Det er rart at få en ærlig mening om det, vi sender ud. Vi forsøger at gøre det så godt, vi kan. Men konstruktiv kritik er med til at konceptet bliver endnu bedre.

Vi har taget kritikken til efterretning.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:25
jeg har lige smidt lidt flere spørgsmål via PM.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)