Jeg har meget svær ved at vurdere min ret til domænet. Er lidt usikker og bange for at jeg krænker nogen. Det er svært at vurdere om jeg gør eller ej...
Jeg har registeret et domæne "ensnavns".dk (med s ) men der allerede et domæne "ensnavn".dk (uden s )dog er dette domæne ikke aktiv og har intet at gøre med salg af tøj og accessoires.
Ensnavns.com er optaget og kan købes for over 30.000 kroner!!!! Hmmm
Ensnavns-online.com de sælger indisk tøj
Og så til sidst ensnavn.co.uk der sælger brugskunst
Får jeg problemer eller noget? :0( en jurist her?? Hjælp
vis du ikke ligger jo ikke direkte i konkurrence med dem så det er okay du køber dit domæne, kun vis de har varemærke beskytte må du ikke købe domænet
vis skal krænke nogle du ikke direkte er i konkurrence ville der være nærmeste nul domæner man kunne købe
vis skal krænke nogle du ikke er i konkurrence , skal det derved være et varemærke såsom cola cola google alle virksomheder som har varemærke beskytte sig det koster lidt kroner og man skal også have varemærke beskyttet sig i det land kan jeg læse mig til ,
på rettigheder.dk kan du søge om nogle har varemærket beskytte deres navn
jeg tror som konklusion du roligt kan købe domænet jeg tvivler meget de har varemærke beskytte sig , men vis du er i tvivle kan du lave en søgning på http://www.rettigheder.dk/
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Er det et hverdagsord som "ensnavn" består af? Det er en vigtig detalje. Tænk eksempelvis på at du vil lave en smykke-webshop. Den må du godt kalde for smykker.dk , på trods af du har konkurrenter der hedder: smykke.dk eller billige-smykker.dk. Du ville (sandsynligvis) ikke få lov til at kalde den for: pandoras.dk eller bilka-smykker.dk .
Hej shopwithsocks :0) altså ordet er et spansk, græsk og latinsk ord.. Så ja det er et hverdagsord fordi det kan betyde smuk, sweetheart osv.
Jeg har været på rettigheder.dk for at tjekke varemærkebeskyttede brands.. Jeg fandt ikke mit domæne/virksomhedsnavn, til gengæld fandt jeg navnet uden bogstavet S til sidst...
Ved ikke om de også kan give mig problemer, fordi de er enslydende. Men undrer mig over at de kunne varemærke beskytte det, da det er et hverdagsord i forskellige lande., hmm
Ved ikke om de også kan give mig problemer, fordi de er enslydende. Men undrer mig over at de kunne varemærke beskytte det, da det er et hverdagsord i forskellige lande., hmm
Det er der massere af eksempler på, f.eks Apple...