Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

finde fragtmand/firma til møbelfirma

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har startet nyt møbelfirma firma op og søger derfor
en fragtpartner. Jeg har skrevet mail til mindst 20 forskellige firmaer, men jeg modtager ikke rigtig nogen svar!
Det drejer sig om fragt fra nordsjælland til fyn og jylland, da jeg selv levere på hele sjælland.
Møbler er fra producent pakket i kasser, jeg pakker det så på paller, forsvarligt pakket.

Så spørgsmålet er, kan i evt anbefale nogen eller lign?

På forhånd tak
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:51

Hejsa!

Vi starter op med distribution af paller pr. 1/2/2013 - både til Erhverv men også til Private.

Vi er så småt i gang allerede og kan sagtens tage dine paller fra og med på mandag Wink

I grove træk med en terminal på hver side af Storebælt, men liniebil der forbinder disse to og udveksler gods og så et antal egne vogne tilknyttet hver terminal.

Vi kan tilbyde faste ALT INKLUSIV priser - så det du ser er det du skal betale og der er dag-til-dag levering.

Hvorfor vælge os? Fordi vi holder hvad vi lover! Og skulle vi mod forventning IKKE kunne holde vores løfter, så er leverancen gratis!

Sig endelig til hvis vi skal hjælpe dig med transport af møblerne Smile

God Weekend!

Mvh,

Martin Brandt

Brandt Log.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 21:03

Kontakt DSV, hvis ikke du allerede har gjort det. :-)

Mvh

Frederik Knudsen

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 14:08

Du kan også sende mig en mail på info@3xwilhelmsen.dk Eller give mig et kald på 72 100 154 .

Vi har daglige biler mellem Århus og København og er landsdækkende på møbel transport til private for flere store møbel huse.

Christian

Fra CPH
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:24

Hej

Jeg startede op en mands Transport firma med en 18 paller lastbil og en MB Sprinter 312D både til små og store leverancer til Erhverv og Private.

Det er startet småt og jeg håber at kunne grove med tiden. Jeg tilbyder jer ikke bare en forsvarlig transporten men også en god service der svarer til jeres forventninger og en trofast og forståelig fragtpartner.

for info skriv lige eller ringe til 24229595 

mvh.

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:33

Hej
tak for dit svar. Hsr du evt en email?

Mvh David

Fra CPH
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 6