Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af tøj og sko til ny Webshop

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AT

Hvis du vil importere fra Thailand, så har jeg en god kontakt, du kan få..

Nico Løje

-29855255

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 03:41

Jeg er på tøj markedet hele fredagen. Tager nogen billeder til dig. Send mig en besked med din email adresse.

Har også en sko fabrikant til dig.........men skal lige vide præcis hvad for sko og str det er vi taler om.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 129
Fra  www.Trendfighter.dk Skrevet kl. 19:40

Hej aygar

Jeg har nogle kontakter til dig som hovedsageligt er i tyskland og england

qoc.de

house-style.de

citygoddes.co.uk

du behøver ikke købe flere af gangen du kan købe 1 gangen også fra disse leverandører 

du skal så bare have et cvr nummer før du kan købe fra dem da de skal bruge dit vat nummer 

Fra Tåstrup
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:54

Hej Bülent

Tak for dit indlæg..

Helt klart noget jeg vil arbejde videre med når jeg er registreret momspligtig.

Tusind tak for din tid.

Mvh Aygar Turan

Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 129
Fra  www.Trendfighter.dk Skrevet kl. 20:00

Det var så lidt

du kan altid kontakte mig hvis det er du har brug for oplysninger om virksomhederne har nemlig handlet med dem et par gange

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 20:29

Hej Aygar. 

Beslutter du dig for at lave en web shop med dit eget mærke eller intet mærke og jeg kan sy for dig på Madagskar. Afhængigt af styling og Ingen minimum! 

Har du ikke lagt dig fast på præcis hvad din web butik skal indeholde og jeg har også andre muligheder. Har det interesse - kontakt mig på mikkel@intnet.mu og vi kan tale nærmere. 

Mvh Mikkel 

http://www.mwcreation.net

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aygar,

Det virker til at du er på et tidligt stadie i dit online-projekt.

Der er mange webshops derude - specielt med tøj. Jeg vil opfordre dig til at finde ud af hvad din "gyldne" ide skal være og hvordan du har tænkt dig at adskille dig fra konkurrencen og tiltrække den trafik der er nødvendig for at have succes med sådan et projekt.

Der er kaempe forskel paa affiliate og paa at have din egen shop. Hvis det er affiliate, er det nok mere en blog du skal have lavet. Hvis det er en egentligt webshop, skal du finde ud af hvem dine kunder skal vaere og du skal ogsaa have forstand paa de produkter du vil koebe.

Jeg haaber du faar succes med projektet, men jeg vil opfordre dig til grundigt at overveje hvad det er der skal gøre at du er en af de faa der bryder igennem og faar succes med en webshop der saelger toej.

Fra Tåstrup
Tilmeldt 1. Nov 12
Skrevet kl. 13:22

Hej Lars,

Forstår udmærket godt dit pointé, og at markedet er snævert i og med utallige mange eksisterende virksomheder indenfor denne branche.

Mht. til affiliate er jeg nået frem til den konklusion, at det ikke bliver affiliate sale, da den har flere negative sider end posiitve.

Tak for din interesse og tid.

Mvh

Aygar Turan

Fra Tåstrup
Tilmeldt 1. Nov 12
Skrevet kl. 13:23

Hej Mikkel, 

Tak for din interesse men det bliver ikke noget med eget mærke eller "ikke-mærke",

Men skulle jeg alligevel gå hen og ombestemme mig,

så er din mail noteret.

Tak for din tid,

Mvh

Aygar Turan

Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:42

Hello Aygar,

Can you be more specific on your project? for example what type of clothe and shoes you are looking for? is that something relate to customized or just choose from existing supplier catalogues? and to start with what quantity? 

I am running a trade solution company( www.et-gate.comin china, mainly provides product sourcing and procurement service, which included deal negotiation, quality control and logistic arrangement. I understand very well on your concerns, a lot of our clients met such issues when they start the business. there are many difficulties need to go through besides sales and marketing. Key matter is with suppliers. if you have enough capital, going with an professional local agent is a must, because you can save more time to focus on your business development. but if you do not have enough capital and only want to do it by yourself slowly, I would love to provide you some suggestions for working with Chinese suppliers if you don't mind tell me more about your plans:) My email is alicia@et-gate.com 

Alicia

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)