Hej Jeg er så småt ved at være "køreklar" med min webshop www.mobil4u.dk , og er nu gået igang med lidt grundlæggende seo. Da det er min første shop er min viden på dette felt dog ikke så stor. Derfor ville jeg blive meget glad hvis i har nogle gode råd til Sidetitel samt Meta-beskrivelse som det hedder i Prestashop. Min nuværende Sidetitel: "Mobil tilbehør - Kvalitetstilbehør til iPhone, HTC, Samsung samt andre mærker." Min nuværende Meta-beskrivelse: "Mobil4u.dk tilbyder dig mobiltilbehør til din iPhone, Samsung, HTC, Nokia og andre mærker. Covers, batterier, ladere, tasker, etuier, kabler og meget mere. Hurtig levering og gratis fragt ved køb over 200 kr." Er disse i orden eller er der noget der med fordel kan optimeres? Er der andre helt basale ting som i kan se er galt med siden og med fordel kan ændres? På forhånd tak for eventuelle input! |
Hey Kenneth!
Meta-titel og beskrivelse ser umiddelbart fint ud. Du skal dog først kravle op i resultaterne før de for alvor betyder noget, men fint at have styr på dem fra start.
Jeg vil anbefale dig at læse disse guides, jeg bruger selv Prestashop, så her kan du helt sikkert finde nogle gode ting:
Og så slutteligt finde mere info på Prestatips i deres kategori med Prestashop og SEO :-)
Har du andre spørgsmål så skriv endelig - så hjælper jeg gerne!