Er jeg den eneste der er begyndt at få mails fra Amino ind som Spam markerede? |
Amino Spam?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Derudover er jeg blevet spammet af en fyr der prøvede at prakke mig ACN på. Han er dog blevet anmeldt. |
Hvad mon det ellers fjerner? Dbh Martin |
Uha Martin, det ramte du plet hos mig - det er grunden til at jeg har valgt ikke at installere min udbyders ekstra spamfilter - for hvad tager den ellers? Jeg får omkring 400 spammails om ugen, og det er ikke meget, men absolut nok. Outlook får lov at sortere, men jeg går spamfolderen igennem hver dag for jeg oplever desværre tit at f.eks. amerikanske eller koreanske spilproducenters mail ryger deri. Når jeg kontakter nogen på Alibaba.com ryger de også der i - osv. Så jeg skal ikke nyde noget af spamfiltre der sortere mere effektivt - det er nok med Outlook der lægger det hele pænt i en bunke så jeg kan se det igennem :) Det er nok et problem der ikke kan løses til alles tilfredshed... |
Dato: 11-07-2007 00:15:34 Forfatter: Martin Thorborg Mit råd er at finde et der virker ;-) Ligeså snart Du får lavet et til Thunderbird, så har Du en ny kunde. Men det ved Du :) |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)