Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på med like-løfter ;-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg optog en video med Anette Sand inde på Regnskabsskolen forleden, og da vi stod ude i regn og rusk, blæste hatten pludselig af. Nu er vi jo mange Aminoer der har kendt Anette i en del år, og jeg tror aldrig nogen af os har set hende uden hat, så jeg fik den ide at love at lægge fraklippet online hvis Regnskabsskolen nåede op på 200 likes. Og pludselig i nat begyndte folk som Felipa Likos, Teri Flinders, Moises Lebouf, Mee Doing og andre nok ikke vildt relevante Facebook-brugere for Regnskabsskolen at synes godt om siden. Jeg gætter på at en spøgefugl her fra Amino måske ville hjælpe lidt til så vi kunne få videoen online? Skype-Surprised

Det var jo ikke helt meningen, men et løfte er et løfte, så nu ligger videoen altså på Regnskabsskolens Facebook-side. Og der kan I altså få et glimt af Anette uden hat. Skype-Wink

~
Anja 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:41

Hehe Yes

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:33

Og så blev man kaldt bandit, fordi man for en gangs skyld klikkede "Like" på opfordring.

Ja ja, så har man også oplevet det. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:10

Jamen, da kun hvis det er dig der har klikket like 150 gange, John Skype-BigSmile

~
Anja 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)