Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du Google Apps? Kan du hjælpe mig?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Google Apps, og vil gerne gøre brug af alle mine værktøjer hos google heriblandt youtube, adsense og analytics.

Jeg har tidligere brugt apps til et domæne, hvor mine analytics-data og adsense nu er tilknyttet.

Jeg har siden lavet en ny fordi jeg ville have en kortere email-adresse.

Nu er mit problem at jeg vil igang med Google +, sammen med youtube, men det kan jeg så vidt jeg kan se ikke. Jeg kan ikke bruge youtube med en Apps konto.

Er der nogen her der kan hjælpe med at løse denne problematik.

Analytics kan jeg jo bare lave nye koder, jeg har jo de gamle data liggende. Men kan det kopieres/flyttes ville det jo være sjovere. 

Jeg kan vel heller ikke oprette en anden adsense-konto, det er jo noget med kun én pr person, korrekt?

Er der en ekspert i Google Apps? (beklager hvis det virker rodet) 

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg sagtens hjælpe dig med. Jeg er pt. igang med at blive Google Apps Auth Reseller, så det er jo rart med lidt refferancer. Som en hver god drugdealer ville sige: "first one is free" ;-)

Send mig dine admin informationer til helpdesk@litewave.dk og skriv google apps i emne feltet, sammen med en detaljeret liste af hvad du vil have lavet, så kigger jeg på det inden mandag.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)