Hej alle Jeg har et lille spørgsmål til en problemstilling som der måske er andre der er stødt på. Min side er netop startet med et samarbejde med AdPepper hvor deres reklamer er sat ind på vores side. Jeg er dog ikke helt tilfreds med afvekslingen (antalet af forskellige bannere) der vises på siden og relevansen af dem alle, og det giver udslag et at faldende afkast dag for dag. Jeg overvejer derfor muligheden for at lave jævnlige skift mellem forskellige netværk, så for eksempelvis vi i uge 1 viser reklamer fra AdPepper, i uge 2 viser reklamer fra ValueClick, i Uge 3 fra ClickBooth osv. for at få større afveksling og bedre indtjening. Tror i der ville være nogle skrubler med dette fra netværkenes synspunkt? Vil det være en effektiv strategi? Eller måske andre gode forslag til hvad man kunne gøre? mvh - Daniel |
Hejsa Daluun
Så længe der ikke er underskrevet en monopolkontrakt - så er der intet galt i det.
Gør det selv på mine sider, dog udvælger jeg blot de bedste kampagner fra de forskellige netværk. Så jeg hele tiden får de bedste kampagner.
Dog har jeg også hovednetværk - og det tror jeg også er vigtigt man har, så har du nogen som kan hjælpe dig - og det ønsker de fleste reklamebereauer