Hej Jeg tænkte, nu hvor Enavia.com er gået konkurs, kunne man mon så købe der webshop system billigt. Det er jo godt at vide hvis nu man kunne stå klar ved andre lignende tilfælde. |
Købe Enavia.com''s webshop system?
Jeg tror dog det er noget man skal overveje meget nøje, eftersom det formodentlig ikke vil være muligt at få kontakt til dem der har udviklet det efterfølgende. Såfremt du er sikker på at det ikke bliver nødvendigt, tror jeg dog godt der kunne være mulighed for at gøre et scoop :) |
Jeg kender arkitekten bag, og det er altså ikke det sædvanlige miniput shopsystem. Det er et fullblown enterprise system med integration til backoffice (ERP, lager, indkøb osv) i (daværende) Bridemas organisation. Det vil ikke være ret anvendeligt uden kraftig modifikation. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
Hej Det er bestemt heller ikke en oscommerce løsning jeg er ude efter, eller dandomain eller scancommerce eller andre standard løsninger. Det jeg er træt af, er at den slags løsninger som regel har en alt for svag backend. I har nu ret i at der kan være noget customization i sådan en løsning og det vil der helt sikkert være da vi har nogle special funktioner, men de fleste af de funktioner der er i systemet, er der ikke brug for ændringer ved udfra hvad jeg kunne se på deres site. Det der ville være lækkert at vide noget om er også deres backend/ERP til styring af lager, indkøb osv det er her det halter ved andre løsninger. Men jeg tror at deres backend kan træffes at være alt for forskellig fra hvad vi har brug for hvis den er fuldt sat op efter deres preferencer. Men hvis i kender andre lækre systemer som til at styre backend, så sig gerne til. |
Hey Uffe Vil du ud med hvilket ERP system de kører/kørte med? Jeg tror nu som du siger at vi ikke vil kunne bruge det uden kraftige modifikationer, der vil jo heller ikke være noget ved at have et kæmpe system hvis man kun bruger 10% af det. |
|
Men ellers SUne og jer andre, hvis i kender nogle super løsninger som har en god backend/ERP så smid gerne nogle info om det. JEg gider ikke løsninger hvor man skal til at integrere 4 forskellige systemer, det hele må gerne være samlet i en. Jeg har lidt et problem med at finde noget, som er godt og som man kan købe en licens af, altså som ikke er en hosted version på en server i USA. Der finde s nogle super lækre hostede versioner, men det betyder som regel også at de er meget standard og ikke kan ændres til ens behov uden brug af tredjeparts systemer og en form for daglig import/export procedure. |