Hej Aminofolk Jeg vil gerne starte en ny netdating tjeneste op. Idéen jeg har fået skiller sig meget ud fra andre datingsider, og den måde man møder en kæreste på. Derfor bliver udfordringen ikke så meget at konkurrere med de eksisterende datingsites - men mere at få brugerne til at prøve den anderledes tjeneste vi tilbyder.... Meget spændende! Jeg har spurgt nogle forskellige mennesker om deres mening om idéen, og jeg har fået god, positiv feedback tilbage fra langt de fleste. Idéen er 99,9 % på plads, og du kan ved at sende en seriøs henvendelse få en mere detaljeret beskrivelse af det hele samt lidt info om markedet/kundegruppen. Vi er lige nu to arbejdsivrige knægte på projektet (fundet hinanden på Amino), og vi vil gerne være nogle flere. Derfor søger vi nogle partnere, som er klar til at give den gas med et seriøst iværksætterprojekt! Og når vi siger partner mener vi personer der vil være med i virksomheden og få andele af ejerskabet osv. Vi ser meget gerne hos dig, at: · Du enten er; en knald dygtig sælger, en der har styr på økonomi, et IT-geni, den ondeste grafiker, ham/hende der har tjek på jura….. (Eller noget helt andet. Bare vigtig, at du har nogle skills du kan byde ind med.) · Du har tid til at arbejde med der her stort set hver dag. (I starten få timer, men senere MANGE timer) · Du er mellem 18 og 30 år. · Du er villig til at skyde nogle penge ind i projektet på et tidspunkt. Send en henvendelse hvis det lyder som noget for dig, helst til soerensmed@hotmail.com - fortæl lidt om dig selv og hvad du kan byde ind med. Fortsat god aften. - Søren |
Hej Søren
Lyder virkelig interessant, har sendt dig en mail ;)
Vh Simon