Jeg går med en lille drøm i maven om at starte et mindre firma op, dog har jeg så mange ideer, at jeg ikke kan vælge, og ville derfor høre jer om i ikke havde en masse ideer til hvad det kunne være :D?
Krav: Det skal være noget der er nemt at gå til, ikke kræve for stort indskud, ikke være 24/7 krævende på nogen måde!
Det med Affiliate? Er det ikke forholdsvis svært at gå igang med? Eller mener du, hvor jeg lader andre betale mig for, at have deres reklamer på min side ;)?
Sebastian, nu har vi jo ikke de vildeste detaljer omkring dig, om hvor gammel du er, hvad dine interesser er og des lige? Så måske det ville være en god start, at komme med nogle ting om hvad du laver i din fritid, har en interesse for og hvad du er dygtig til :)?
Det med Affiliate? Er det ikke forholdsvis svært at gå igang med? Eller mener du, hvor jeg lader andre betale mig for, at have deres reklamer på min side ;)?
Et affiliate site er en hjemmeside med reklamer, der mod betaling giver trafik til en annoncør gennem et affiliate netværk.
Det kunne være en hjemmeside om et emne/en niche, der interesserer dig, så det er nemt for dig at skriver tekster og skabe indhold.
Du skriver du har en drøm om at starte et mindre firma op, som også er helt fint. Det har de fleste herinde der er jo derfor vi bruger dette netværk.
Du skriver også at du har så mange ideer at du ikke kan vælge, dette kan man jo kalde for et luksus problem, men på samme tid spørger du os om vi har ideer på hvad du kunne starte op.
Hvis det er du har mange ideer og du ikke ved hvad du skal vælge, hvorfor beder du os om endnu flere ideer?
De fleste af os har interesse i en eller anden form, tag dette og lav det om til en forretning.
Fortsat god aften.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Okay. Jeg har nu læst jeres svar, og burde måske have uddybet mig lidt bedre..
Jeg er 16 år, og jeg kan godt lide at lave nogle kreative ting, men samtidig også virtuelle ting, da jeg har arbejdet med mediegrafik i mange år, og hjemmeside kodning.. Da jeg startede med tanken om eget firma, tænkte jeg på evt at lave tøj, smykker eller en anden form for dress.