Jeg hedder Nicolai, 21 og bor i Randers. Jeg står ude på en vej, og ved ikke helt om jeg skal fortsætte eller dreje og prøve en ny rute.
Fortiden arbejder jeg indenfor B2BTelemarketing, hvor jeg har det rigtig godt. Dog savner jeg noget spænding i form af mere personlig kontakt og kreative opgaver.
Jeg har førhen været grafiker for en gruppe af de gamle billetten butikker, og de nuværende Autoritet butikker.
Her bestod mit daglige arbejde i annoncerings bannere og diverse mindre kodnings opgaver.
Jeg arbejder også med Network marketing ved siden af mit nuværende job. Hvor jeg har en organisation på 400 mennesker efter et års arbejde.
Network marketing har givet mig mange "people skills", hvilket betyder jeg har det meget nemt med at møde nye mennesker, arbejde med mennesker.
Udover disse informationer, vil jeg kort nævne jeg er aktivt igang med at tage online uddannelserne fra Coach Academy. Hele pakken.
Jeg kunne godt tænke mig at arbejde mere indenfor web branchen, da meget af min personlige interesse ligger der. Salg, ledelse, networking, marketing, it & web arbejde er hvor min største passion er gemt :)
Der er mange muligheder derude og jeg er ude efter noget der virkelig har min interesse og samtidig udfordre mig.
Skulle noget af dette fange din interesse, vil jeg glæde mig til at høre hvad du har at tilbyde mig og forhåbentlig starter vores samarbejde snart :)