Arh, kom nu, venner. Manden skriver i sit første indlæg, at han ikke er sikker på, om han har lyst til at gøre det - han beder merely om lidt hjælp til sine overvejelser. Jeg har 4.000 ideer hver eneste dag til nye ting, jeg godt kunne tænke mig at lave, men det betyder ikke, at jeg laver dem alle sammen. Det var ikke lige en sokkewebshop. Fair nok. Du skal nok finde på et nyt emne at bruge din tid på. Cadeau for at overveje at starte noget op selv - og held og lykke, når du finder dét emne, der virkeligt spiller for dig, Thomas! |
Kloge ord fra Halfdan(n)!
Som ny iværksætter er det netop om at teste vandene og finde et eller andet. Og jeg tror på at jo mere erfaring, der kommer ind og jo mere antennerne er ude - desto større chancer er der for at finde det rigtige for en.
At finde noget simpelt som sokker synes jeg også lå lige for. Og Thomas har måske fat i den lange ende med at tænke i noget der ligner lavthængende frugter. Lidt ligesom et par andre felter, der ser ud til at være relativt ukompliceret.
Finten er dog tit at der så er nogle ret hard-core online markedsføringsfolk der har luret for længst. De 30.000,- i omkostninger til markedsføring kan muligvis godt komme rigtigt meget til kort her. Jeg tror på nogle af dem, der har webshops har lagt mange års krudt og ekspertise i det. Men vi skal jo alle starte et sted - og den der starter i dag kan jo udmærket godt være blevet en haj om nogle år.
Og god idé fra Jesper Norbøll.
Jeg får også en masse idéer, hvoraf nogle testes lidt af og senere lagt på is. At jeg ikke har tænkt ret meget på damestrømper kan jeg godt klaske mig lidt til hovedet over, da jeg selv har arbejdet som demonstratrice for Wolford.