Hej Aminoer! Jeg har de sidste uger givet min webshop - som i øvrigt lanceres officielt meget snart - et nyt design. |
Et eller andet er i hvert fald gået galt, sådan ser den ud i Firefox:
Hej Aminoer! Jeg har de sidste uger givet min webshop - som i øvrigt lanceres officielt meget snart - et nyt design. |
www.trades.dk - Køb og salg af varepartier
Fuck... |
firefox der ligner siden noget rod internet Explorer og google chrom der ser siden dog udmærket ud i , der mangler de social logoer hele siden igennem google plus og facebook og twitter, dem kunne jeg slet ikke se på din side og vil da gerne dele dine gode produkter let og enkelte på de social medier god ide med titler og tags på billederne derved en chance de findes i en google søgning |
Hej Gabriel.
Flot side! Jeg synes du skal (ps. jeg er total amatør og har ikke noget at ha noget i:-)): - ligge den blå bar ned i bunden af siden. Den skæmmer din flotte side i toppen. - Flytte indkøbskurven 2cm ned så den ligger lige over den sorte bar. Der ved kan du også rykke det hele en andelse op. - - Det store billed i toppen tjener ikke rigtigt et formål.
Vh Jens |
og menubjælken skal måske være lavere for at gøre siden mere elegant |
Ud over at slideren ikke er helt på plads, så ser den udmærket ud :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Webshoppen er utroligt kedelig. |
Hvad kunne gøre den mindre kedelig? Har du et par shops du selv synes er spændende, så tager jeg et kig og ser på det :) |