Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kassesystem

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag

Jeg er i kontakt med to piger som har startet en forretning. Jeg skal lave deres hjemmeside, så derfor var det oplagt - for dem - at spørge mig om kassesystemer med videre. Jeg aner ingenting om kassesystemer, men jeg regnede med at så længe du har en computer så kan man vel finde en løsning.

Butikken de har startet er meget stilet og bære virkelig præg af skandinavisk minimalisme, så et oplagt valg af computer ville være Macs iBook. Er det muligt at få et kassesystem til det?

Og kan man når man køber en webshop, få kassesystemet til at kobles på det, så det hele kører på ét system???

/ZUZ3L

Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er selv ejer af et par street og fahion forretninger.

Jeg investerede i februar i et lagerstyringsprogram og kassesystemer til begge forretninger, som jeg er meget tilfreds med.

Firmaet jeg har købt det ved hedder POSECO og du kan indhente flere oplysninger på deres hjemmeside www.poseco.dk .

Selve hardwaren kassesystmer, printere, scanner osv. få vi gennem CashCom ( www.cashcomdata.dk ) som arbejder sammen med poseco.

Poseco er i øjeblikket ved at udarbejde en form som kan arbejde sammen med vores webshop ( Dandomain V.5.5 )

Prøv og ring eller mail dem for yderligere information.

De er utrolige dygtige og har selv udviklet programmet, så der er hurtig hjælp/service når man ikke kan få tingene til at fungere.

Modsat en hosted løsning kan deres systemer køre uafhængig af en hovedserver, dvs. skulle der være noget galt med hovedcomputeren så kan computeren der bruges som kasseløsning stadig køre. Den gemmer alle oplysninger og synkronisere med hovedcomputeren når den er oppe igen.

Selve systemerne leveres med touchscreens og er utroligt nemt at bruge.

/Danni Larsen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)