Hej Kenn, |
Hej Anders,
Der er masser af ting du kan give dig i kast med for at tjene penge online, nedenfor har jeg lavet 4 scenarier på tiltag du kunne gå igang med.
1 Scenarie: Da du har din egen artikelsskrivningsvirksomhed så går jeg ud fra at du er god til at skrive artikler. Hvis du vil begynde på affiliate så synes jeg at du skal lave et par Wordpress sider og få dem SEO optimeret. Og så derefter fylde dem med godt og relevant indhold, inden for emner som du interesserer dig for og som du videremere ved noget om. Dette er dog lettere sagt end gjort, det kræver en masse vilje og knofedt.
Et godt sted at starte er i en niche som ikke allerede er fyldt med en masse konkurrencer, så prøv at finde noget som har en god søgevolume på google, men ikke med for storkonkurrence.
2 Scenarie: En anden god idé kunne være at teame up med en SEO ekspert har fra Amino, hvor i hver især kunne gøre det i er bedst til og på den måde vil i sandsynligvis søsætte en del fine sider hvis i er produktive. Der er en god håndfuld og du kan garanteret finde nogle som deltager i Affiliate DM som vil kunne give dig en hånd med. www.affiliatedm.dk
3 Scenarie: Du kan tilbyde gratis artikelskrivning imod at få hjælp til at opbygge et par sites der har en god seomæssig standard og har chance for at blive konkurrencedygtige.
4. Scenarie: Du skriver at du ikke har nogle kunder lige p.t. Hvis jeg var dig ville jeg lave gratis tekstarbejde til mine 10 første kunder, dermed har du nemt 10 referencer. Hvis skriver artikler med bravour, så skal dine gratiskunder nok konvertere til betalende kunder på sigt.
Jeg synes du skal fokusere på det som du er god til og teame up eller få hjælp af andre på dine svage punkter.
Det behøver ikke at være så kompliceret, bare kom igang :)
Håber at det kunne hjælpe lidt.