Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af artikel på min. pagerank 5 side.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en side om alternativ energi som har pagerank 2 med 52.000 besøgende pr. måned.  

Jeg vil gerne købe plads til en artikel på din side under følgende vilkår:

- Din side skal have pagerank 5 eller højere

- Jeg skriver artiklen på 400-800 ord med 3 links i

- Den skal blive liggende på din side i min. 3 år.

Send mig en pm med:

- hvad din side hedder

- hvad jeg skal betale for det

- om du har et cvr. nr

VH Jens

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

så vil det sige du kun vil have forsidens links for jeg kan da godt finde sider der har pagerank 5 eller der over men det bliver svært finde folk der give links pagerank 5 selv dr.dk  når man kommer ind på deres side har langt største partner undersider under pagerank 5 , så vis forstået korrekt vil du have links på folks forsider

en side der har pagerank 2 kan være et langt bedre links for dig for dens side kan have højere relevants og den får du måske et forsidens links fra at få et underside links på dr.dk kan betyde en del dog skal den have en ranks , det betyder ikke meget vis det ligger på en underside på pagerank 0 på dr.dk hjemmeside

vis finder en side der vil give dette og der ikke er 100 vis du skal dele links med , vis tænker der er 100 udgående links på siden med høj ranks, så er linket mere værd på den side der har pageranks 2 da det også gøres op værdien i linket hvor mange links ud der er på den side har

derved vis nogle skriver skal du tænke over hvilken underside det  er om denne side har den høje ranks og hvor mange udgående links denne side har og hvor relevant det er til din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)