Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere fra Aalborg og omegn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle

Mit navn er Emma, jeg er 18 år gammel og kommer fra Aalborg. Jeg har bloggen Shakerzone.dk, hvor jeg skriver om iværksætteri, drømme og karriere. 

I forbindelse med Uge46 (som er årets iværksætteruge, se evt. www.uge46.dk) afholder jeg en "iværksætter torsdagsbar", hvor unge fra hele nordjylland er inviteret. Formålet med aften er, at give unge inspiration og netværk til at tage springet og blive iværksætter - de skal have lyst til at drømme stort, hvilket også er essensen af min blog
Jeg har lejet en natklub (Vesterå), og satser på at få en kendt iværksætter til at komme og holde et fedt indlæg om, hvordan det er et have egen virksomhed etc. (Har i øjeblikket Jesper Buch på tegnebrættet). Grunden til jeg skriver herinde er, at jeg meget gerne vil have unge iværksættere fra hele Aalborg og omegn, som vil komme til eventet og mingle lidt med de andre deltagere. Jeg forestiller mig, at jer iværksætter får et lille VIP-kort, så folk ved, at I er nogle ret seje mennesker, som de kan få tips og tricks af. 
Er der nogle friske? Send mig gerne en mail og et link til jeres virksomhed. 
Mvh Emma Arfelt
emmaarfelt@shakerzone.dk
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:16

Hej Emma

Det lyder da super spændende.

Det projekt vil jeg da kraftigt overveje og deltage i.

Glæder mig til og høre mere om hvad der ellers kommer til og ske den dag :-)

Mvh. Nicklas Østergaard

Mvh Nicklas Østergaard

www.NordicMarketing.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26

Hej Nicklas! 

Det er super fedt. Kan du ikke stikke mig en mail? Jeg har nemlig en liste over iværksættere, som skal have VIP invitation, og der skal jeg bruge din mail :-). Min mail er: emma arfelt @ shakerzone.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:53

Hej Emma.

Jeg kan ikke sende dig en mail.

Så kan du ikke sende til mig: info@nordicmarketing.dk

Mvh Nicklas Østergaard

www.NordicMarketing.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)