Hej Amino-brugere. Jeg håber, at I vil hjælpe os:) Vi startede www.t-shirtlounge.dk i januar måned. Vi markedsfører os igennem google adwords, forummer, pressemeddelser, samt bannerannoncer hvor vi køber visninger på forskellige portaler. Vi har har dog haft problemer med, at vores konverteringsrate har været for lille. Er der nogle der kan se, hvad det er, vi gør forkert? Mvh. Jacob Engmann Kristensen |
Hejsa,
Har lige set jeres hjemmeside og den ser supercool ud!
Men i har udfordringer med jeres konverteringsraten, den er for lille! -hvor lille er den? og i forhold til hvad er den for lille?? Normalt er den meget lille!
Må jeg være lidt hård ved jeres butik, så kommer her lidt konstruktiv ris, som i kan bruge fremadrettet. Ud over nogle fede T-shirt hvad er der så fedt ved jeres butik! I mine øjne ingenting, det er en butik på nettet som alle andre. Så det er selve indholdet der skal sælge og ikke butikken. Og så har i fat i den rigtige del. Der skal reklame til. I skal ud og vise jeres t-shirt frem. I skal have tilladelse til at være tilstede i centre (med det rette profil), strand, Diskuteker (kunne få alle bartenderne til at have jeres T-shirts på), Torvedag osv osv. Evt få en forhandler af dem!
Men mit input (har set det virker) er, at varen skal ud til kunderne, så de kan se mærke og føle varen, så skal kunderne nok kommer ind i butikken på nettet og handle.
God fornøjelse