Kalle Balle Jeg har lige forwardet dit indlæg til vores webmaster, så prøver han lige at rette fejlen, for det lyder da ikke så heldigt. Men super at du opdagede det:) Mette: Så har jeg lavet et billede uden hoved:) I kan se det under mærket "akomplice" som det første - hvad siger I til det? Jeg kan faktisk godt lide det, synes man automatisk fokuserer mere på selve t-shirten. NickN: Ja i tilfælde af at vi cutter hovedet af er vi nødt til udelukkende at bruge de normale billeder uden mimik. Synes folk at det er synd? Jeg har lige skrevet til vores webmaster, at vi gerne vil have to bestil-knapper inde under hvert produkt, således at man både kan bestille i toppen og bunden - for ja det er jo selvfølgelig noget af det vigtigste at kunderne kan bestille:) Det kan simpelthen ikke lade sig gøre med den webshop vi bruger, at bestille når man ser produktet første gang - man kan kun bestille (tilføje varen til kurven), når man er inde og kigge på det specifikke produkt. PPA annoncering?? Vil det sige affiliate annoncering? Vi har overvejet at bruge tradedoubler og partner adds til dette formål. Har I erfaringer med disse? Jeg kender ikke mm medier, er det også affiliate? Er det godt? |
Hvorvidt det er t-shirten der generelt ikke er så køn eller billedet i forhold til de andre - kan jeg ikke finde ud af... Men der er lidt mere stil over de andre billeder sys jeg...
PPA er Pay Per Action - så betaler du kun for hvad du får. Det synes jeg er meget bedre for et webshop end besøgende.
MM Medier er et annoncenetværk - og jeg er ganske tilfredse med dem:)
Hvis I begyndere at annoncere gennem netværk vil jeg nok holde mig langt fra Tradedoubler og Partner-ads - de mest uproffesionelle i mine øjne:) Tradedoubler kræver et kæmpe startbudget og Partner-ads er bare ikke så prof igen:) derudover er der det minus at de accepterer de fleste medier. Selvom du selv kan vælge hvem der må bruge dine annoncer.
Jeg synes I skal finde et andet firma til dette, ved at gøre dette er I sikker på at det er "kvalitetssider" med det mener jeg mange besøgende/brugere - og I når en større gruppe.
Der findes annoncenetværk som MM Medier, Adpepper, Advertising, Euroads, Brand2Brand, Adfair etc.