Hej herinde.. Jeg overvejer at tage til Tendence messe i Frankfurt i august, det er føste gang jeg skal derned, og ville høre om der er andre der skal derned som måske vil guide mig lidt, eller om der måske er nogen som arangere ture derned med bus eller lignende. Overvejer også at tage til Canton-messen til oktober, hvilket også er min første gang, så hvis der er nogen der vil hjæpe eller med så skriv lige et indlæg. Vil gerne i gang med at impotere brugskunst, design til hjemmet, eller mulighvis møbler.(Er åben for alle muligheder) Er det ikke de største messer inden for dette, eller skal jeg måske overveje andre messer.. |
Nogen der skal med?
- 1
Hej Allan Kunne du ik'' lige fortælle lidt om hvad Tendence messen og Canton messen er? |
Tendence messen er en stor messe i Frankfurt hvor der kommer udstillere inden for design, det er bla. ure, smykker, brugskunst, køkkengrej, møbler mm. Canton-messen ved jeg ikke så meget om, men har fået fortalt at der kommer alt mellem himmel og jord. Den skulle være meget stor, og er blevet anbefalet at bruge min. en uge på den, da der er så mange ting at se at man ikke kan nøjes med et par dage. Så man burde da kunne finde noget som man kan importere til dk.. |
Hej allan Har du stadig planer om at skal afsted til messen? overvejer nemlig også selv at tage dertil. Har du fundet andre oplysninger om det og evt arangerede ture.
|
Prøv evt at se på www.importguiden.dk - laver vist nok ture til Canton-messen. Jeg kender ikke selv noget til dem og ved derfor ikke hvordan det foregår eller hvad det koster. |
|
Kenneth Madsen http:/www.dubuy.dk