Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der skal med?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej herinde..

Jeg overvejer at tage til Tendence messe i Frankfurt i august, det er føste gang jeg skal derned, og ville høre om der er andre der skal derned som måske vil guide mig lidt, eller om der måske er nogen som arangere ture derned med bus eller lignende.

Overvejer også at tage til Canton-messen til oktober, hvilket også er min første gang, så hvis der er nogen der vil hjæpe eller med så skriv lige et indlæg.

Vil gerne i gang med at impotere brugskunst, design til hjemmet, eller mulighvis møbler.(Er åben for alle muligheder) Er det ikke de største messer inden for dette, eller skal jeg måske overveje andre messer..     

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:46
Hej Allan

Kunne du ik'' lige fortælle lidt om hvad Tendence messen og Canton messen er?

Fra Vejle
Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:46

Tendence messen er en stor messe i Frankfurt hvor der kommer udstillere inden for design, det er bla. ure, smykker, brugskunst, køkkengrej, møbler mm.

Canton-messen ved jeg ikke så meget om, men har fået fortalt at der kommer alt mellem himmel og jord. Den skulle være meget stor, og er blevet anbefalet at bruge min. en uge på den, da der er så mange ting at se at man ikke kan nøjes med et par dage.

Så man burde da kunne finde noget som man kan importere til dk..

Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:17

Hej allan

Har du stadig planer om at skal afsted til messen? overvejer nemlig også selv at tage dertil. Har du fundet andre oplysninger om det og evt arangerede ture.

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:15

Prøv evt at se på www.importguiden.dk - laver vist nok ture til Canton-messen.

Jeg kender ikke selv noget til dem og ved derfor ikke hvordan det foregår eller hvad det koster.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:09

Hej Allan

Jeg er selv ny iværksætter og overvejede også Frankfurt messen, men kom dog ikke afsted.

Jeg har planer om at tage til Canton - som dig - og måske vi skulle følges ad?

Jeg har interesse for alle former for moderne indbo, så hvem ved - måske vi skulle lave forretning sammen?

Jeg har lidt erfaring med import, men er dog stadig forholdsvis grøn på området.

Men du kan da prøve at skrive lidt om dine tanker og ideer til kenneth.madsen@skolekom.dk.

Hvem ved - måske går vi med de samme planer???

Mvh Kenneth

Kenneth Madsen http:/www.dubuy.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)