Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg som kvinde ind i din bestyrelse?

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er det lige I tror, jeg er fortaler for kønskvoter? Hvor ser I det?
Jeg skriver flere gange i denne tråd, at jeg ikke bryder mig om kønskvoter, men at jeg ikke kender andre redskaber, der har vist sig effektive. Har I gode idéer til hvordan man udligner forskellen, kunne det være interessant at høre dem.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej igen Brita

Hvis du er journalist, hvordan kan det så være, at du ikke er bedre til at kommunikere dit budskab?

Hvis du gennemlæser dit først eindlæg, ville du kunne se, at det hele drejer sig om dine forældrekompetencer.

Jeg er ikke uddannet journalist, men kender flere, der er.

Tror bare du skal ud i verdenen og prøve dig frem.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Camilla Grønberg:
Hvis du er journalist, hvordan kan det så være, at du ikke er bedre til at kommunikere dit budskab?

Skulle lige til at skrive det samme!

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er interessant, hvad det er, der tricker så mange af jer, at jeg får det ene angreb efter det andet.

Tror I nu ikke på, at jeg er journalist eller hvad er det, I prøver at skrive? 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brita Starcke:

Det er interessant, hvad det er, der tricker så mange af jer, at jeg får det ene angreb efter det andet.