Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal gæste AminoTV?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Jeg er vært på Aminos program om unge iværksættere, som vi sender live hver onsdag klokken 14.00 på www.amino.dk/live.

Hvis I har nogle gode forslag til mulige gæster, må I meget gerne sende dem i min retning.

De skal helst være under 35 år. Send gerne links og et par linjer om, hvorfor du gerne vil se dem i programmet. Alle brancher er velkomne.

Jeg kan fanges på robin@amino.dk :)

Mvh.

Robin Juel Johansen

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke nogle navne, men et forslag kunne være at skrive en mail til envato, templatemonster, fiverr, lulu, smashwords, amazon og spørge om det er muligt at få en liste af de mest sælgende profiler i Danmark, jeg ved envato har åbne salgstal og det kunne være interessant at høre om uafhængige grafikere, programmører og forfattere som tjener på at sælge digitale filer.

F.eks. her kan man se salgstal og land. (Dette er kun for themeforest, man skal ind på de andre markedspladser for at se deres salgstal)
Envato har 9 store markedspladser, så mon ikke der findes en dansker blandt dem med pæne resultater og brugbar viden?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at faa en politikker ind :) Lidt rodt og lidt blaat...?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)