Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Energiforbrug på netværk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra en af mine amerikanske venner faldt jeg over Ambit, en amerikansk udbyder af elektricitet, som har valgt Network Marketing som forretningsformen der skal hente store markedsandele hjem til dem.

De er nu på banen - tjek deres website: http://itselectricity.energy526.com/tx/en/ - og meget apropos de heftige debatter om MLM og "pyramider" - så tjek lige linket/video-klippet "Tap into the Energy Gold Rush" - her finder du en meget god og enkel forklaring på vores forretningsform, som du kan bruge i andre sammenhænge.

Måske kommer du nu til at tænke på ACN, som jo for flere år siden brægede som el-markedet i netværkssammenhæng - de får nu hård konkurrence på ihvertfald det amerikanske marked.

Personligt mener jeg ikke indtjeningspotentialet for den enkelte - bredden - er så stort som det blæses op til - men for en håndfuld ledere kan det i sandhed blive en guldmine.

Spørgsmålet er hvornår denne type muligheder dukker op i Danmark... umiddelbart er det jo muligt...!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)