Hvad er min idé: Konceptet er enkelt. Lad os sige, at du er en turist/kunde der gerne vil opleve en storby på en anderledes måde, f.eks. København. Du kan godt lide at bevæge dig, i stedet for at sidde i en kedelig bus. Her har man en alternativ og sjov måde at opleve byen på. Man får en rute på vores app, som guider dig gennem en storby, og ved hver seværdighed, er der mulighed for at tage billeder med din mobil, og uploade dem på appen iRun. Når man løber i en flok, er det nemmere at bakke hinanden op og holde sig i gang. På den måde, er dette koncept en god mulighed for at få alle til at bevæge sig. Man kan løbe i en samlet flok, hvor starttidspunktet er angivet. Ellers er der selvfølgelig også mulighed for at løbe selv, når tidspunktet passer ens selv. Målgruppen kan være turister og andre som kan lide at bevæge sig. Fra aldersgruppen 12-45. Jeg mener, at min idé er meget realistisk at udføre. Vi synes det er en god idé, da det er sundt, man får samtidig en kulturel viden og en god oplevelse. Indtjening: Man betaler et x-beløb pr. kvartal uden binding. Der vil være mulighed for vandforsyning ved x-poster, som er sponsoreret af x. Kommunen giver et tilskud, da de synes det er en god idé, da den er sund og man lærer sin by at kende. Udbetaling: Betaling af præmie(r), markedsføring og app. Markedsføring: Vil bruge >2000 kr. på markedsføring - Hvad synes I folkens? Fortsat god aften :-) |
Hej Erik
Fin idé.
Lignende projekt (uden offentlige indblandinger) mener jeg har været bragt i Start Op Magasinet i en af udgivelserne.
Der var tale om en iværksætter som også ville udvide til andre byer og vist også med en app.
Du kan læse mere om iværksættermagasinet Start Op og tilmelde dig GRATIS her:
www.startopmagasinet.dk