Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik søges....

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der har lyst til at "bytte" kritik, så kunne jeg godt bruge noget - og er villig til at give noget igen.

Mit site hedder www.cowon.dk

Inden du giver kommentar, så tag lige højde for at shoppen er en "skabelonshop" og at det derfor er (næsten) umuligt at lave ret meget designmæssigt om på den.

På forhånd tak.


Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes dit website er brugervenligt.
Designet er okay.
Dit website er nemt at finde rundt i.

Jeg kan bare ikke bytte kritik, da jeg skal til at skifte webhotel,

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok tak. Så må det være fordi at jeg sælger et forholdsvis ukendt produkt, at der ikke er meget gang i salget.



Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

 

Jeg har i første omgang blot løbet din butik hurtigt igennem.

Min helt subjektive holdning er:

 

- At Faq´en først bør sættes på, når du har samlet tre-fire punkter sammen - ellers tænker jeg som kunde: "Nystartet butik - tør jeg handle der?"

- At billede og navn på indehaver signalerer "Lille enkeltmandsvirksomhed - tør jeg handle der?". Der er min helt subjektive holdning tilspørgsmålet om "Billede eller ej". Der har tidligere kørt en debat om samme emne, og jeg ved at nogle er ueninge med mig.

 

Herudover skal du være opmærksom på, at den SEO-venlige url kløjs i ÆØÅ (eks. øretelefoner)

 

Bortset fra det, synes jeg at det er en fin butik, dog med et noget standard udtryk. Jeg kan se at du (som jeg) har valgt Golden Planet - det er jeg sikker på, at du bliver glad for. Det betyder (i modsætning til dit eget forbehold), at du (eller GP eller en uafhængig udvikler) har ALLE muligheder for at lave de designmæssige ændringer, som du måtte ønske.

 

Efter mange timers arbejde med GP´s løsning, kender jeg efterhånden alle hjørnerne. Har du konkrete spørgsmål til dine muligheder, siger du blot til. Ellers kan jeg henvise til openforum.dk, hvor du kan få spørgsmål på alle dine svar om Open Source Commerce, som din GP løsning bygger på.

 

Held og lykke med butikken!

/Thomas

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for rigtig konstruktiv kritik!

Jeg vil straks implementere ændringerne.

Mere af samme skuffe - tak :-)



Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har taget en hurtig lurer...

1. fordi jeg syntes det er interessant at se hvad andre får ud af gp, det giver både inspiration til mig selv, en er ogå nemmere at kommenter på, da Jeg selv syntes at kende systemet godt.

2. Jeg er helt vil med din side med ordforklaring...det er jo ikke os alle der forstår "sproget".

3.din røde tekst linie symboliser for mig indkørsel forbudt, ligesom gul med sort tekst betyder netto..det er den måde vi er opdraget til at læse skilte på/ symboler..og det reklame verden lever af at bruge.. Selv følgelig er rød kærlighed, men ikke når det står som tekst, så¨jeg vil ændre den farve...den passer helt ikke billedkunst mæssigt set sammen med den grønne farve, selv om rødt er flot..

4. Jeg undres over at du skriver om varen er på lager...jeg ved muligheden kan bruges på gp, men jeg oplever det som en bremseklods, og det vil kunne få mig til at søge væk...og det er jo ikke tanken, jeg formoder det er tænkt som en hjælp.....

5. Jeg oplever det lige sådan med lager antal, Jeg syntes ikke det kommer kunden ved hvor mange der er på lager...eller hvad uret indiker


Jeg køber alle af disse vare, det er da billigt, og det er ikke den eneste vare du har til kr.0.00

7. Hvorfor har du ikke forklaret hvad en mp4 er...jeg ved ikke hvad det er i forhold til mp3

8. Som billedkunst lære oplever jeg din side vælter til højre...da du har et tomt felt til venstre forneden....

 

Jeg er selv ved at få ændret min webshop, især forsiden...har efter tidligere forespørgelser på amino, fået mange råd som jeg har taget til mig, og mener at have ændret...men jeg ønkser gerne din kritik, selv om min site er under ombygning...det er for resten en amino der er igang...da jeg ikke selv kan lave de ønskede ændringer.

 

men tjek gerne min gp www.raskedrenge.dk

 

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for den gode kritik Lind. Som tidligere nævnt er det noget jeg virkelig kan bruge.

Et par uddybende spørgsmål:

Kan du uddybe hvad du mener i ad. 4, for det forstår jeg ikke? Jeg har flere gange prøvet at bestille på webshops, for så efterfølgende at finde ud af at de ikke havde varen på lager, derfor synes jeg at det er en nødvendig information til kunderne, om varene er på lager - og om de dermed kan forvente en hurtig levering. Det er rigtigt at de kan være ligeglad om hvor mange vi har på lager (kan man i øvrigt slå det fra, så de ikke kan se lagerstatus?)

Ad. 6 er jo sjov osv...men hvordan præsenterer jeg ellers varer som er på vej til butikken?

Resten er jeg helt enig i.



Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Linda.

Jeg har også kigget lidt på dit site, og here goes:

1. Overordnet set skulle du kigge dit site igennem med en Mozilla Firefox browser (jeg bruger aldrig andet når jeg surfer, og også når jeg checker ændringer på mit site). Under udlejning står din toptekst oveni billedet af hoppeborgen (med firefox). En grundregel jeg bruger er, at hvis det ser pænt ud med Firefox er der stor chance for at det også gør det med IE.

2. Jeg er vild med at du har fået lagt din menu ind i midten på forsiden - det ville jeg også gerne have lavet (hvem har gjort det for dig?).

3. Dit logo (på forsiden) synes jeg er for lille - Jeg har det personligt bedst når butikkers logo fylder HELE toppen.

4. Jeg ville smide betalingsikonerne op i toppen, så de fanger øjet - jeg får mere tillid til en butik som tilbyder MANGE betalingsformer, end en (som mig selv) som "kun" tilbyder Dankort - derfor synes jeg at man skal skilte (helt i top) med at man tilbyder creditcards.

5. Mht. varegrupper, så synes jeg at "legetøj" fungerer godt, da der er harmoni mellem tekst og undergrupperne - men de grupper hvor du har både tekst og billeder (og det er et GP problem) ser det ikke godt ud. Jeg har valgt enten at have tekst eller billede - ikke begge dele.

6. Teksten i varegruppen "drengetøj" ser umiddelbart rodet ud, og det varer lidt inden man får hold på hvad der menes. Måske bedre at henvise til en tab/fane hvor du så forklarer størrelserne.

7. Overordnet set ville jeg bruge nogle flere topfaner til dine informationssider, da jeg synes at det signalerer at man ikke har noget at skjule, når man sætter informationerne i toppen - end hvis man skal længere ned i plain text og finde linket til informationerne.

Håber du kan bruge kritikken.

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

 

ad.4 /4. Jeg undres over at du skriver om varen er på lager...jeg ved muligheden kan bruges på gp, men jeg oplever det som en bremseklods, og det vil kunne få mig til at søge væk...og det er jo ikke tanken, jeg formoder det er tænkt som en hjælp.....

Jeg mener hvis der direkte står at varen ikke er på lager, hopper jeg ud af din butik, finder en anden der sælger det samme, og når jeg finder den der, det måske viser sig at være en bestillignsvare, tager jeg stilling til om jeg ønsker den.

 

Jeg vil  under produktet skrive at det er en bestillingsvare, og det  kan medføre en kortere ekspeditions tid, men inden for så og så mange dage...

 

Jeg har selv nogle produkter jeg ikke lagerføre, f.eks. under legetøj, berg gokart...det er dyrt at ligge på lager med disse modeller, min leverandør har dem på lager, har jeg en bestilling, bestiller jeg hos ham og han sender den til min kunde en for 1-2 døgn alt efter bestillings tidspunkt....Jeg får fakturaen, min kunde en følge seddel hvor der står den er købt hos mig....Jeg skal hverken på posthus eller noget med disse store ting, det klare min levrandør med fragtmand, og jeg har sparet fragten til mig selv.

 

Så sælger jeg Ocean produkter - regntøj og overtøj, arbejdsovertøj: Jeg kan sælge alle deres produkter, som er det bedste regntøj på marked til børn og voksne også erhversmæssigt....men det er dyrt al lagerføre str 1 år til 8xl ( du læste rigtig), jeg har enkelte produkter hjemme, til at tage foto af...nogle ting først når jeg har solgt dem...så bestiller jeg hos min leverandør, jeg har det dagen efter, 2 dagen sender jeg til min kunde....jeg kommer uden om det store lager, har kun et lille lager med de ting der ryger mest af.....under kategorien, har jeg skrevet at det er bestillingsvare og kan medføre lidt længere ekspeditionstid..

Jeg har ingen lager indentifikation på min shop, og jeg sælger pænt af ocean produkterne

 

Du fjer det synlige lager:

Lager og levering - Lager indstillinger - skjul lager status...så kan kunden ikke se om du har det på lager eller ej...men det er selvfølgelig ikke smart at have en masse ting til salg som man ikke har eller kan levere på få dage!!

 

dog kan det ikke anbefales at falde i denne:

Det er ligesom at handle hos elgiganten, de har aldrig deres tilbudsvare, men kan altid sælge noget dyrer, som de så forresten ikke har på lager!!! - det er usmart, så der handler jeg aldrig.

 

ad.6 er en dyr spøg for dig, da du annoncere noget til 0 kr som du ikke sælger.

Du laver en kategori i menuen til venstre, hvor du skriver vare på vej ind, udner varen skriver du hvornår den cirka er der og den kan forud bestilles, og så angiver du den rigtige salgspris....det er mit bud.

 

Kender godt det med at vil præsentere varen før end den kommer, er bare begyndt at blive i tvivl om det er godt!

 

Håber du kan bruge min kommentar

 

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

Tak for din kommentar.

Jeg er ved at få ændret min webshop, af en amino

Så jeg sender ham din kommentar, han er nemlig igang med alt det grafiske.

Det med at få menuen på midten var en ide jeg fik da jeg henvender mig fire forksellige vej med min webshop, og ikke syntes det var overskueligt...

siden er ikke helt færdig...blandt andet kommer der ved siden af mit logo en tekst boks, hvor jeg kan skrive f.eks. udsalg, nyheder fra...eller hvad jeg nu vil...derfor kommer der mere fylde der

Betalings logoer er ikke placreret inu, ligesom der kommer ligevægt i siden når den er færdig.

 

NU ER JEG NØD TIL AT SPØRGE HVAD DU MENER, FOR MIG ER DET SORT SNAK, DA JEG IKKE ANER HVAD DU TALER OM, SÅ DUMMIES HJÆLP SØGES:

1. Overordnet set skulle du kigge dit site igennem med en Mozilla Firefox browser (jeg bruger aldrig andet når jeg surfer, og også når jeg checker ændringer på mit site). Under udlejning står din toptekst oveni billedet af hoppeborgen (med firefox). En grundregel jeg bruger er, at hvis det ser pænt ud med Firefox er der stor chance for at det også gør det med IE.  - SORRY MEN DET E RVULAPYK FOR MIG, HVAD MENER DU OG HVORDAN GØR JEG.

 

Med hensyn til informationer, er de ikke på plads inu, hvor de skal være

 

5 og 6 kigger jeg selv på og ser hvad jeg kan gøre..

 

når min side er omredigeret ruger den en tur til kommentar, så må vi se om den er super eller dumper:)

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)