Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger app til iPhone/iPad

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-venner,

Er der en af jer som har evnerne til at producere en app til iphone/ipad? Så er du manden/kvinden som min virksomhed står og mangler. Vi udgiver et par gange om måneden en special-avis som udkommer til folk inden for forskellige segmenter.

Vi ønsker at man via appen skal kunne læse vores avis. Af funktioner kan nævnes:
- Vi skal have mulighed for at uploade en avis (hvilket fil format? Vi håber på at PDF er muligt)
- Vi skal have mulighed for at create users til vores abonnenter (brugernavn/password)
- På forsiden af appen skal der være funktioner ala (Læs seneste, arkiv, besøg SuperAvisen.dk og i bunden skal der gerne være annonceplads

Appen skal både designes og kodes af dig/jer. Jeg ser gerne at I sender mig et tilbud på ca@superavisen.dk indeholdende både estimeret pris/tid/referencer

Mvh
Casper

Fra Aarhus C
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Fra  APPudvikleren Skrevet kl. 01:31

Hej casper

Jeg så lige dit opslag her på amino og ville lige smide en besked.

jeg er en nyopstartet virksomhed som udvikler app's til både android, iphone samt ipad. og ville helt sikkert kunne udføre opgaven med perfektion.

da vi er nye på markedet og søger refferencer vil jeg kunne give dig et yderst billigt tilbud.

lad mig høre fra dig.

vores hjemmeside skulle gerne være oppe imorgen. 

Venlig hilsen

Kasper

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:21

Hej Casper

Lyder som en super fed opgave og det er intet problem for mig/ mit firma

Vil meget gerne høre mere omkring denne app og hvad dit budget er.

Men som sagt er det intet problem at lave skal bare lige vide hvad dit budget er først.

Du kan kontakt mig på Kontakt@smartconnection.dk

Hav en super dag

Mvh Rasmus Mikkelsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)