Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Testpersoner til NOFAKE

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminomedlemmer

 

Jeg er ret sikker på at herinde må der være nogle af de personer, som jeg har brug for til at teste og til at give feedback på mit site.

 

Jeg kører en testperiode frem til 1/9 og alle som vil hjælpe mig og tilmelder sig seneste 1/8 får 6 mdr. gratis VIP profil...

 

Er du iværksætter, så har i sikkert brug for at få lidt reklame og kunder I jeres butik. Du kan forblive hos os gratis indtil vi har rundet 5000 medlemmer. Uanset om du har en butik ude på gaden eller en webshop, som er NoFake noget for dig, mm. du vil tage røven på dine kunder... så kan du glemme det. )  For NoFake handler om at give forbrugerne et site, hvor de trygt kan stole på, at det de ser er det de får.

 

Ud over at oprette Jer en Virksomhedsprofil er i også velkomne til at bruge NoFake til at date og netværk! Its up to you!

 

Håber I kan hjælpe...

 

Mvh

Marie-Louise


Fra Allerød
Tilmeldt 6. Jul 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej NoFakePeople.

Jeg har netop forsøgt mig på jeres hjemmeside.

God idé, flot hjemmeside rent grafisk, men utrolig svær at finde rundt i og jeg forstår ikke hvorfor der skal være dating på jeres site?

Desuden, hvordan tjekker i at der ikke er nogle oprettede virksomheder som tager røven på deres kunder?


Jeg bemærkede også at hvis jeg klikker på min egen virksomhed tæller det for 1 besøg - derfor er jeres besøgstæller stortset ubrugelig...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ... August ...

 

Tak for de fine ord....

 

DATING fanebladet kommer til at hedde LIV fordi, jeg giver dig lidt ret, dating passer ikke helt ind. LIV bliver socialt netværk, NETVÆRK business netværk og BAZAR sin virksomhed.

 

Jeg har taget LIV med fordi at vi er mange Iværksættere som er singler fordi vi knokler løs med vores virksomhed. Og fordi der er et marked for det... det betyder også at virksomheder på NFP får flere at eksponere sig for.

 

Ved godt at portalen lige nu tæller når man selv klikke på sin profil. Dette bliver selvfølgelig rettet. :-)

 

Den måde det kommer til at fungere på med BAZAR''en og virksomhederne er at de profiler som vi har tjekket vil få et NOFAKE ikon på deres profil. Så ved forbruger hvem de skal passe på... Virksomhederne bliver bla. tjekket med Net-Safe, forbrugerne giver deres kommentarer i firamets gæstebog og vi tjekker selv firmaerne. Vi regner med at nedsætte er testpanel af forbrugere, som kan være med til at teste virksomhederne.

 

Andre forslag modtages gerne. :-)

 

Mvh

Marie-Louise

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)