Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge fra Mikkelsen Media

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da i hvert fald positivt energi at forsøge at få mange mange tusinde kroner tilbage som man er blevet "frarøvet".

Hvis vi antager at jeg har indtjent 200.000 hos dem, hvilket svarer til 400.000, hvis vi antager at de beholder halvdelen af beløbet.

Skal jeg så bare lade dem stikke af sted med hele lortet fordi de har en regning som de ikke har betalt? Jeg har skaffet dem 400.000, hvor de 200.000 er mine penge! Dem kan de squ da ikke bare bruge på regninger!!

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 16:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At et firma går konkurs er en del af den her verden, da de ikke er de eneste på det her marked så må man jo sprede sig ud på dem der er.

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57

Jesper Have:

At et firma går konkurs er en del af den her verden, da de ikke er de eneste på det her marked så må man jo sprede sig ud på dem der er.

Ja og de personer der har et firma som går konkurs fortjener bare ikke at eje et firma.

Hvis vi antager at jeg har skaffet 100.000 kliks hos dem, hvor jeg blev betalt 2 kr per klik. Derudover har annoncøren nok betalt ca. 4 kr pr klik i alt. Altså totalt har jeg indbragt 400.000 til MikkelsenMedia, hvor ifølge dem skulle jeg have halvdelen af det beløb. Så kan de ikke bare skride med alle 400.000, eftersom jeg har min ret til 200.000 kroner.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:12
Jannik Nordahl-Pedersen (www.janniknp.dk):

Ja og de personer der har et firma som går konkurs fortjener bare ikke at eje et firma.

Hold da op noget vrøvl. Jeg kender da flere der er gået konkurs med et firma, og er kommet stærkt igen med et andet. Men det fortjener de simpelthen ikke?

Er det fordi du ved hvordan alle firmaer går konkurs, eller er du skide ligeglad med omstændighederne, bare du har mulighed for at komme med sådan en statement?

Det er selvfølgelig surt for dig at miste sådan et beløb, men for ar blive i din egen retorik: folk der bliver snydt, fortjener det bare..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:21

igang:
Jannik Nordahl-Pedersen (www.janniknp.dk):

Hold da op noget vrøvl. Jeg kender da flere der er gået konkurs med et firma, og er kommet stærkt igen med et andet. Men det fortjener de simpelthen ikke?

Er det fordi du ved hvordan alle firmaer går konkurs, eller er du skide ligeglad med omstændighederne, bare du har mulighed for at komme med sådan en statement?

Det er selvfølgelig surt for dig at miste sådan et beløb, men for ar blive i din egen retorik: folk der bliver snydt, fortjener det bare..

Det pisser mig bare så meget af, det nummer Mikkelsen Media har fyret af sted, og ja alle deres tidligere kunder har det nok på samme måde.

Det er simpelthen for useriøst, at et affiliate firma kan have så ringe en økonomi og undlade at udbetale flere millioner til deres kunder.

Men ja, sådan er livet jo! Hav en god dag

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47146
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er ikke sådan, at de som går konkurs dermed er svindlere. Alle der går konkurs påfører nogen problemer men at de dermed skulle være svindlere, fordi de til sidste sekund prøvede at få tingene til at hænge sammen, den holder ikke - Derimod er der jo mange dårlige historier omkring dem, men selve det at man hænger ud og prøver at få det til at overleve og så går konkurs - det er desværre livet

Jeg fatter ikke, hvis det er så store penge som 200.000 kr du mener at have tilgode? At du ikke i tide har henvendt dig med dit krav - det vil jeg betegne som ret alvorligt sjusk med tanke på hvor meget der har været skrevet om deres problemer længe før konkursen

Jeg tror datoen for anmeldelse var 4 uger efter 21/10 - så det er jo virkeligt surt at sidde med debatten nu, men omvendt - der er nu nok ikke det store at komme efter for de simple kreditorer desværre - sad

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31

Jeg har tjent mindre end 200.000, det var blot et eksempel. :-). Men ja det var noget jeg aldrig fik af vide, selvom jeg tidligere har spurgt om det. Det er træls, men sådan er det. De penge er sikkert gået til at give dem lidt mindre udgifter og gæld.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 20:41

Hej Jannik

Ja mener også at du skulle have rykket for dine penge i bedre tid.

At kalde dem svindlere og hidse sig sådan op, hjælper virkelig ikke.

Alle kan gå konkurs, ja måske står du selv i den situation 1 dag.

Det ved man aldrig.

Hvordan vil du selv gerne behandles, hvis det var dig?

Og ville du sige de ting du skriver, hvis du stod overfor dem?

Brug din energi på enten at inddrive din gæld hos dem,

eller arbejd hårdere.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54

Camilla Grønberg:

Hej Jannik

Ja mener også at du skulle have rykket for dine penge i bedre tid.

At kalde dem svindlere og hidse sig sådan op, hjælper virkelig ikke.

Alle kan gå konkurs, ja måske står du selv i den situation 1 dag.

Det ved man aldrig.

Hvordan vil du selv gerne behandles, hvis det var dig?

Og ville du sige de ting du skriver, hvis du stod overfor dem?

Brug din energi på enten at inddrive din gæld hos dem,

eller arbejd hårdere.

1. De løj for mig flere gange

2. De besvarede ikke mine emails

3. De fjernede halvdelen af min indtjening uden at fortælle mig det

4. Da jeg fortalte om min indtjening der var forsvundet, fortalte de at der var teknisk fejl, at de have bihulebetændelse osv, og det blev aldrig rettet.

5. Jeg går ALDRIG konkurs

6. Jeg har egen virksomhed, og bruger min tid fornuftigt, og hvis det ikke er fornuftigt at forsøge at skaffe så mange tusinde kroner tilbage, så ved jeg virkeligt ikke hvad der er fornuftigt at bruge sin tid på? 200.000 er hvad en normalt 18+ fuldtidsarbejder tjener på et år.

7. Jeg arbejder mere end hvad de fleste på fuldtid gør, og du beder mig om at arbejde hårdere? :) Hihi..

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 21:01

Du skrev at de 200.000,- bare var et eksempel.

Men faktum er, at du aldrig ved om det en dag kommer til dig.

Det kan være at du f.eks. havde 200.000,- tilgode hos dette firma og hvis du ikke fik de 200.000,- ja så blev du nødt til at lukke. 

Jeg ved af gode grunde ikke, hvor mange timer du arbejder, men de fleste selvstændige arbejder mange timer om ugen.

Tror du at du får dine penge ved at skrive på amino?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)