Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Textil.: Hjælp til measurement

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg er kommet i en situation, hvor jeg skal have sendt en prøve/sample afsted til Kina på et par bukser.
Situationen er så, at jeg har snakket med firmaer som UPS, DHL og GLS, som har priser helt op til 1500 DKK for at få en forsendelse afsted på under 2kg.

For mig tænker jeg, at det er lige lovlig meget, men der er selvfølgelig nogen dækningsbehov, som er inde over.
- Grunden til at jeg vælger at skrive her, er at jeg tidligere har sendt en størrelsesguide afsted til en supplier i Indien, og da jeg fx fik den pågældende prøve/sample hjem, så var det overhovedet ikke i den størrelse, som jeg havde sendt til dem.

Så for at være sikker, så har jeg valgt at jeg vil sende til mine supplier, for at få den korrekt størrelse på mine varer.
MEN, skulle det være mig, som har måske har lavet nogen "forkerte" målinger, så vil jeg høre, om det er muligt at finde nogen herhjemme, som kan måle mine varer op for mig, for et mindre symbolks beløb, for at undgå at skulle betale over tusinde kroner, for hver gang at jeg skal sende varer afsted.

Håber at høre fra en indenfor branchen :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)